برترین روش‌های تبلیغات اینترنتی که باید بشناسید


برترین روش‌های تبلیغات اینترنتی که باید بشناسید

یک تبلیغات مؤثر لازم است در فضایی باشد که مخاطبان در آن فضا حضور پررنگ و فعالی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری موج، روش‌های تبلیغاتی از گذشته تا به امروز دستخوش تغییرات بسیاری شده اند. در گذشته تبلیغات فقط به درج آگهی در روزنامه، تبلیغات بیلبوردی، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و ... منتهی می شده است. در حال حاضر اما این روش ها کمتر از گذشته توسط کاربران انتخاب می شوند و جای خود را به تبلیغات آنلاین همچون تبلیغ در گوگل، تبلیغات اینستاگرام، تبلیغات در یوتیوب و .... داده اند.

یک تبلیغات مؤثر لازم است در فضایی باشد که مخاطبان در آن فضا حضور پررنگ و فعالی داشته باشند. به دلیل تغییر سبک زندگی و حضور بسیار زیاد کاربران در فضای اینترنت نسبت به گذشته، تبلیغات آفلاین دیگر نمی تواند انتخاب هوشمندانه ای برای کسب و کارها باشند و برعکس، سهم بزرگی از تبلیغات حال حاضر کسب و کارهای بزرگ و کوچک در فضای آنلاین انجام می شود.

اهمیت استفاده از تبلیغات آنلاین چیست؟

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید باید شناخت بسیار دقیقی از مخاطبان خود داشته باشید. در حال حاضر تمامی گروه های مختلف افراد از نظر سنی، جنسیت، ملیت و ... حضور بسیار پررنگی در فضای اینترنت دارند. گوگل، اینستاگرام، یوتیوب و سایر اپلیکیشن های فعال در فضای مجازی به یک قسمت بسیار مهم از زندگی افراد مختلف تبدیل شده اند.

اهمیت این فضا در زندگی مردم به قدری محسوس است که همین چند هفته پیش به علت اختلال چند ساعته در سرور های فیسبوک و اینستاگرام و واتس اپ، کاربران استفاده کننده از این سرویس ها در همان چند ساعت قطعی موقتی سردرگم شده بودند.

بنابراین نمی توان از اهمیت بسیار بالای این فضا و در نتیجه تأثیر قابل توجه تبلیغات در این فضا چشم پوشی کرد. اگر صاحب کسب و کار و بیزینس هستید باید بدانید که بدون تبلیغات اینترنتی شانسی برای دست یابی به موفقیت نخواهید داشت. به دلیل سرعت بالای تغییرات در فضای اینترنت، تبلیغات در این حوزه نیز می تواند دارای پیچیدگی های مختلفی باشد. در ادامه مقاله به بررسی بهترین روش های تبلیغاتی خواهیم پرداخت.

برترین روش‌های تبلیغات اینترنتی که باید بشناسید

بهترین روش های تبلیغات اینترنتی برای کسب و کارهای فعال در ایران

برای موفقیت در کسب و کار و در نتیجه فروش و سود بیشتر باید دقیقاً بدانید که مخاطبان شما در چه فضایی حضور دارند و با تبلیغات در فضای مورد نظر بتوانید مشتریان خود را جذب کرده و در نتیجه فروش و سود خوبی را از تبلیغات خود به دست آورید.

با اینکه کاربران ایرانی در اپلیکیشن ها و پلتفرم های مختلف اینترنتی حضور دارند اما می توان به قطعیت گفت که اکثر مخاطبان کسب و کارهای فعال در ایران در فضای گوگل و اپلیکیشن اینستاگرام حضور دارند. بنابراین بهترین تبلیغات برای شما تبلیغاتی است که به مخاطبان فعال شما در این دو فضا نمایش داده شود. اما همانطور که در همین مقاله هم گفته شد برای انجام یک تبلیغات مؤثر و جذب حداکثری مخاطبان باید شناخت دقیق و درستی از مخاطبان خود داشته باشید تا بتوانید بازخورد مناسبی هم از تبلیغات خود دریافت کنید.

تبلیغات در فضای اینستاگرام

اینستاگرام دیگر مانند گذشته نیست که بتوانید با یکبار هزینه برای تبلیغات خود نتیجه و بازخورد قوی دریافت کنید. رقابت در این فضا هر روز پیچیده تر از پیش می شود. برای موفقیت در این اپلیکیشن پرطرفدار باید همزمان با انجام تبلیغات متداوم، یک استراتژی قوی برای تولید محتوا و مدیریت پیج خود داشته باشید. خلاقیت در اینستاگرام حرف اول را می زند. تولید محتوا خلاقانه چیزیست که می تواند وجه تمایز پیج شما با رقبای شما باشد.

تولید محتوای و مدیریت پیج اینستاگرام دیگر به سادگی گذشته نیست و برای موفقیت و جذب مخاطب بیشتر باید حرفه ای عمل کنید. پست و استوری دیگر جذابیت سابق را برای مخاطب ندارد و باید در کنار آن از روش های دیگر تولید محتوا نظیر موشن گرافیک نیز استفاده کنید.

موشن گرافیک ها، نوعی از روش تولید محتوای ویدئویی محسوب می شوند. این انیمیشن ها با کمی چاشنی خلاقیت می توانند به یک اثر ماندگار در ذهن مخاطب تبدیل شوند. به طوریکه مخاطب برند شما را با موشن گرافیک مشاهده شده به یاد می آورد. این روش تولید محتوای ویدئویی در طراحی و تولید محتوای وب سایت ها نیز می تواند بسیار اثر گذار عمل کند.

طراحی یک موشن گرافیک جذاب که دست به دست بین مخاطبان شما بچرخد می تواند برند شما را سر زبان ها بیندازد. ضمن اینکه هزینه موشن گرافیک نیز به نسبت سایر روش های تبلیغاتی بسیار معقول و مقرون به صرفه می باشد و می توانید با هوشمندی از این روش برای تولید محتوا در صفحات اینستاگرام خود استفاده کنید.

تبلیغات در فضای گوگل

مهم ترین و پرمخاطب ترین فضایی که کاربران ایرانی در آن حضور دارند فضای گوگل است. موتور جستجویی که در هر ثانیه هزاران جستجو در آن انجام می شود. جستجو هایی که هرکدام از آن ها می تواند به وب سایت شما منتهی شود و سیل مخاطبان را به سمت کسب و کار شما هدایت کند. تبلیغات گوگل را می توان قدرتمند ترین و بهترین نوع تبلیغات آنلاین حال حاضر دانست. تبلیغاتی که با نمایش سایت شما در رتبه های برتر گوگل، همانند پلی مشتریان شما را به شما متصل می کند.

با استفاده از تبلیغات گوگل می توانید حضور پررنگ و مناسبی را در فضا ی گوگل داشته باشید. آن هم درست زمانی که کاربر به خدمات و محصولات شما نیاز دارد و عبارات و کلمات مرتبط با محصولات و خدمات شما را در گوگل جستجو می کند. اما به چه صورت؟

با استفاده از تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادز، شما می توانید لیستی از کلمات و عباراتی را که به کسب و کار شما مرتبط است و می تواند برای شما مشتری جذب کند را برای گوگل مشخص می کنید. پس از آن، اگر کاربری کلمات مورد نظر را در گوگل جستجو کرد، سایت شما با استفاده از گوگل ادز بالاتر از سایت رقبای شما به کاربر نمایش داده می شود و به همین راحتی می توانید کاربران را به سمت وب سایت و کسب و کار خود هدایت کنید.

گوگل را می توان معتبر ترین شرکت تبلیغاتی دنیا دانست و چه چیزی هوشمندانه تر از اینکه شما هم بتوانید از سیستم تبلیغاتی این شرکت بزرگ و معتبر استفاده کنید و یک تبلیغات اصولی، هدفمند و مقرون به صرفه برای کسب و کار خود داشته باشید. جالب است بدانید که هزینه تبلیغات در گوگل نیز به نسبت سایر روش های تبلیغاتی آنلاین جز ارزان ترین تبلیغات محسوب می شود.

خدمات تبلیغات گوگل و شارژ اکانت گوگل ادز در حال حاضر در ایران توسط شرکت های تبلیغاتی مختلف ارائه می شود و شما می توانید با استفاده از این خدمات بی نظیر و با قرار گرفتن در صدر نتایج جستجو گوگل، کاربران زیادی که در این فضا حضور دارند را به سمت خود جذب کنید و فروش و سود چشمگیری را از طریق این تبلیغات به دست آورید.

آژانس تبلیغاتی فامین ادز برترین خدمات تبلیغات آنلاین از جمله تبلیغات در گوگل با کمترین کارمزد ممکن، خدمات سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، طراحی موشن گرافیک و ... را ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.famin-ads.com مراجعه نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبای من