اصلاح دوباره شاخص کل بورس


اصلاح دوباره شاخص کل بورس

امروز در اولین روز معاملاتی هفته جاری شاخص کل بورس با 18 هزار واحد افت و کاهش 1٫31 درصدی در محدوده یک میلیون و 375 هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش بازارنیوز: امروز در اولین روز معاملاتی هفته جاری شاخص کل بورس با ۱۸ هزار واحد افت و۱٫۳۱ درصد منفی در محدوده یک میلیون و ۳۷۵ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن هم امروز با بیش از ۶ هزار واحد منفی در کانال ۳۷۰ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات بورس امروز به سه هزار و ۶۳۶ میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر در شاخص را امروز نماد‌های فملی، فولاد و شپدیس داشتند و پربیننده‌ترین نماد‌های بازار هم فسبزوار، فولاد و کیمیاتک بودند.

بیشترین حجم معامله امروز برای گروه خودرویی و نماد‌های خساپا، خودرو و خپارس ثبت شد. برترین گروه‌های صنعتی هم فلزات اساسی، شیمیایی‌ها و خودرویی‌ها بودند.

همچنین محمد آرام بنیار، کارشناس بازار سرمایه درباره علت افت شاخص بورس در اولین روز معاملاتی گفت: علت اصلی که در هفته‌های گذشته باعث افت شاخص شده است انتخاب نشدن مدیران شرکت‌های بزرگ است. با وجود کلیه اخبار مثبت در حوزه بنیادی بازار و درآمد خوب شرکت‌ها، اما روند بازار سهام همچنان منفی است؛ بنابراین تنها علتی که برای پایین بودن حجم معاملات می‌توان در نظر گرفت عدم تایید مدیران بورسی به خصوص مدیران بانک‌ها است.

/تجارت نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بانک‌

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا