شرکت 39 هزار واحد تولیدی در نمایشگاه‌های تولید داخل


شرکت 39 هزار واحد تولیدی در نمایشگاه‌های تولید داخل

معاون وزیر صمت از حضور تولیدکنندگان داخلی در نمایشگاه‌های بین‌المللی و خارج از کشور خبر داد.

علی رسولیان، در آیین افتتاح دومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط لرستان که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: ۹۷ درصد صنعت کشور را به لحاظ تعدادی صنایع کوچک و متوسط و خرد در کشور داریم.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از اشتغال کشور از محل فعالیت بنگاه‌های کوچک و متوسط تامین می‌شود.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه در شرایط سخت تحریم و فشارهایی که ایجاد می‌شود صنایع کوچ و متوسط توانسته‌اند نقش موثری را داشته و بسیاری از نیازهای کشور را در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی تولید کنند و کشور را از وابستگی به خارج نجات دهند و این بسیار موثر ارزشمند است، گفت: حجم زیادی از کالاهایی که قبلا از خارج وارد می‌شده است الان توسط تولیدکنندگان در داخل تولید می‌شود.

شرکت ۳۹ هزار واحد تولیدی در نمایشگاه‌های تولید داخل

رسولیان اضافه کرد: نمایشگاهی که امروز افتتاح شد نمایشگاه بسیار خوبی بود و انتظار این سطح از تولیدات را در بخش‌های مختلف صنایع دستی، صنعتی و ... را در لرستان نداشتم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۹ هزار واحد تولیدی در نمایشگاه‌های تولید داخل شرکت کردند و کالاهای خود را عرضه کردند، افزود: برگزاری نمایشگاه‌های خرد در راستای هم‌افزایی برای تولیدات بهتر بوده است و می‌تواند به بازاریابی و تعامل بین بنگاه‌های اقتصادی شود.

خوشه‌ها می‌توانند سطح تولیدات و فروش و تکنولوژی را افزایش دهند

معاون وزیر صمت در خصوص ایجاد خوشه‌های صنعتی، بیان کرد: در این نمایشگاه شاهد خوشه فرش بودیم و این خوشه‌ها می‌توانند سطح تولیدات و فروش و تکنولوژی را افزایش دهند.

رسولیان تاکید کرد: بنا داریم این فرآیند را در سطح کشور ادامه دهیم و حتی در خارج کشور داریم حمایت‌های جدی را انجام می‌دهیم تا تولیدکنندگان بتوانند در نمایشگاه‌های بین‌المللی و خارج از کشور حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی