قیمت بیت کوین رویایی می‌شود / پیش بینی جدید


قیمت بیت کوین رویایی می‌شود / پیش بینی جدید

ویلی وو، کارشناس مطرح بیت‌کوین عقیده دارد روند صعودی بیت‌کوین همچنان ادامه دارد و احتمالا این ارز تا 100 هزار دلار رشد می‌کند

ویلی وو، تحلیلگر ارشد ارزهای دیجیتال عقیده دارد ممکن است روند صعودی بیت‌کوین تا یک سال دیگر ادامه داشته باشد.

این کارشناس در مصاحبه‌ای برای پادکست مبانی بیت‌کوین که توسط پرستون پایش برگزار می‌‌شود خاطرنشان کرد که هولدرهای درازمدت بیت‌کوین الان ثروتمند شدند و به نظر می‌رسد فرصت خرید باز هم ایجاد می‌شود.

ویلی وو عقیده دارد که عمده سرمایه‌گذاران چشم‌انداز مثبتی در رابطه با بیت‌کوین دارند و همین موضوع باعث می‌شود تا خرید قابل توجهی انجام شود و در بلندمدت تاثیر مثبتی بر بیت‌کوین داشته باشد.

این کارشناس عقیده دارد نسل قبلی دارندگان بیت‌کوین در سه ماه چهارم سال گذشته با خریداران جدید بیت‌کوین که عمدتا شرکت‌ها و کمپانی‌های خصوصی بزرگ بودند جایگزین شدند و خریدهای سنگین و نگهداری بیت‌کوین توسط شرکت‌ها باعث افزایش ارزش این ارز شد.

به گزارش دیلی هودل، دفاتر خانوادگی در سال ۲۰۲۱ بیت‌کوین زیادی خریدند و سرمایه زیادی به ارز دیجیتال بیت‌کوین وارد شد.

ویلی وو، پیش‌بینی کرد که سرمایه‌گذاران جدید قیمت بیت‌کوین را به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسانند.

«ما اکنون در موقعیتی هستیم که همه آنهایی که در نیمه اول سال خرید کردند اکنون صاحبان بلندمدت بیت‌کوین هستند و سود زیادی هم کردند اما آن‌ها هنوز قصد فروش ندارند.»

این کاشناس با اشاره به جدول داده‌های زنجیره‌ای زمانی پیش‌بینی کرد ممکن است چرخه صعودی بیت‌کوین تا سال آینده تمدید شود. او عقیده دارد در بدبینانه‌ترین حالت بیت‌کوین در نیمه اول سال آینده ۵۰ درصد رشد می‌کند. به عبارتی ویلی وو عقیده دارد که بیت‌کوین قطعا در نیمه اول سال ۲۰۲۲ به کانال ۱۰۰ هزار دلاری می‌رسد.

منبع: تجارت نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی