هم افزایی مسجدی ها و حوزویان برای اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب


هم افزایی مسجدی ها و حوزویان برای اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب

حجت الاسلام والمسلمین امام گفت: مسجدی ها و حوزویان باید دست به دست هم دهند تا بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را برای تحقق ارزش ها و آرمان ها و شعارهای اول انقلاب اجرایی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد امام» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه تک تک مردم و مسئولان ما در گام اول انقلاب همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند در زمینه تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران خوب بوده است، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب برای آن است که راه رفته 40 ساله اول را در 40 سال دوم تکمیل کنیم و کشوری آباد و پیشرفته در حوزه های گوناگون داشته باشیم.

استاد حوزه علمیه تهران افزود: همه برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور کار می کنند و اگر معضلات و مشکلاتی وجود دارد به خاطر کم توجهی به برخی مبانی دینی است که از جمله آنها کمرنگ شدن نقش مساجد به مرور زمان بوده است.

وی اضافه کرد: مسجدی ها و حوزویان باید دست به دست هم دهند تا بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را برای تحقق ارزش ها و آرمان ها و شعارهای اول انقلاب اجرایی کنند.

امام ادامه داد: راه پیشرفت کشور عمل به قرآن و اهل بیت (ع) است و مسجد مرکز این پیشرفت و حوزویان راهبران در این مسیر هستند.

این استاد حوزه علمیه در پایان گفت: طرح های خوبی از سوی دستگاه های مختلف برای محوریت بخشیدن به جایگاه مساجد طی چند سال اخیر اجرا شده است که انشاءالله با حمایت های مادی و معنوی دولت سیزدهم حرکت جامعه در این مسیر شتاب خواهد گرفت.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر