آخرین محموله واکسن خریداری شده توسط هلال احمر وارد کشور شد


آخرین محموله واکسن خریداری شده توسط هلال احمر وارد کشور شد

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه آخرین محموله واکسن کرونای خریداری شده وارد کشور شد، گفت: از ابتدای سال جاری و پس از صدور مجوز از سوی وزارت بهداشت، این جمعیت با واردات 6 میلیون دُز واکسن، به تعهدات خود عمل کرده است.

به گزارش ایرنا از جمعیت هلال احمر، کریم همتی با اعلام این خبر افزود: در مجموع جمعیت هلال احمر ۱۱۲ میلیون و ۳۹۰ هزار دُز واکسن وارد کشور کرده است.

وی ادامه داد: تمامی این زحمات و تلاش ها با هدف برداشته شدن باری از روی دوش نظام جمهوری اسلامی ایران و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور تامین واکسن از منابع قابل اعتماد، صورت گرفت؛ خوشبختانه به عمل به تعهدات تا حدود زیادی در کاهش آمار مرگ و میر ناشی از کرونا موفق عمل کردیم.

وی افزود: واردات واکسن تنها قسمتی از اقدامات جمعیت هلال احمر در راستای مقابله با کرونا بود و در حرکتی بزرگ، کنترل مرزهای کشور از اسفند سال ۹۹ نیز توسط هلال احمر آغاز شد و بالغ بر ۷۵۰ هزار نفر از مسافرینی که قصد ورود به کشور را داشتند، مورد پایش قرار گرفتند.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به سایر اقدامات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: علاوه بر کنترل مرزها، در زمینه پایش اماکن، بستری و درمان بیماران کرونایی و تزریق واکسن نیز هلال احمر نقش آفرینی کرد و در بیش از ۲۰۰ مرکز تزریق واکسن، نیروهای هلال احمر به کار گرفته شدند تا روند تزریق واکسن تسریع شود و به کمک پروردگار موفق شدیم در واکسیناسیون بیش از ۴۰ درصد جمعیت کشور، همکاری کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟