95 درصد جایگاه‌های سوخت چهارمحال و بختیاری به سامانه هوشمند متصل شد


95 درصد جایگاه‌های سوخت چهارمحال و بختیاری به سامانه هوشمند متصل شد

شهرکرد- ایرنا- سرپرست شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع 55 جایگاه سوخت استان، 53 پایگاه معادل 95 درصد جایگاه‌ها به سامانه هوشمند متصل شده است.

محمد فاضلی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در جایگاه‌هایی که به سامانه هوشمند متصل شده است سوخت با ۲ نرخ آزاد و یارانه‌ای عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: تنها سه جایگاه سوخت در استان به سامانه هوشمند متصل نشده و سوخت در این جایگاه‌ها تنها به صورت تعرفه آزاد عرضه می‌شود که پیش‌بینی می‌شود تا آخر وقت امروز نیز این جایگاه‌ها آنلاین شود.

سرپرست شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فراینده اتصال جایگاه‌های سوخت به سامانه هوشمند ۲ مرحله‌ای است، تصریح کرد: یک مرحله از این فرایند در استان و مرحله دیگر در تهران انجام می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، از ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه چهارم آبان به علت مشکل سامانه‌ای، ارائه خدمات در جایگاه‌های عرضه سوخت کشور و به تبع آن چهارمحال و بختیاری با اختلال روبرو شد به‌طوری که سامانه‌های هوشمند غیرفعال شد و عرضه سوخت تنها به صورت آفلاین و با تعرفه آزاد امکانپذیر بود که این مشکل به تدریج برطرف شد.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت