بازداشت بی آبروترین زن تهران / او همه محله ها را به هم می ریخت


بازداشت بی آبروترین زن تهران / او همه محله ها را به هم می ریخت

حوادث رکنا: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری زنی در یکی از محله های غرب تهران خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم بیش از 9 کیلو مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد:در پی ارجاع چندین فقره شکایت و گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از فروشندگان زن مواد مخدر در یکی از محله های غرب تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه پنجم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

دستگیری زن مواد فروش تهران

به گزارش رکنا، وی در ادامه افزود : به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم مشخص شد محدوده مخفیگاه نامبرده در غرب پایتخت است. به همین منظور ماموران در بررسی های بیشتر و دقیقتر منزل وی را شناسایی نمودند.

این مقام انتظامی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات پلیس این زن مواد فروش در مخفیگاهش دستگیری و در بررسی های بیشتر از مخفیگاه وی 9کیلو و 18گرم انواع مواد مخدر از قبیل حشیش و تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطرنشان کرد : این زن مواد فروش که از توزیع کنندگان سابقه دار در غرب پایتخت است پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)