پرداخت پاداش 120 میلیون تومانی قهرمانان رقابت‌های کشتی پهلوانی


پرداخت پاداش 120 میلیون تومانی قهرمانان رقابت‌های کشتی پهلوانی

پاداش 120 میلیون تومانی قهرمانان رقابت‌های کشتی پهلوانی پرداخت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، مهرعلی باران چشمه اظهار داشت: طبق وعده ای که به شرکت کنندگان در رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی بزرگسالان کشور (یکم و دوم آبان ماه ۱۴۰۰- ورزشگاه دوازده هزار نفری آزادی ) داده شده بود، امروز یکشنبه ۹ آبان ماه جاری پاداش مدال آور کشتی پهلوانی به حساب این ورزشکاران پرداخت شد.

وی درباره میزان مبلغ پاداش افزود: این پاداش ها برای قهرمانان وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم معادل ۳۰۰ میلیون ریال برای قهرمان این وزن، ۲۰۰ میلیون ریال برای مقام دوم این وزن و برای نفرات سوم و سوم مشترک هر کدام ۱۰۰ میلیون ریال محاسبه شده بود که به حساب ورزشکاران مدال آور پرداخت شد.
باران چشمه در ادامه بیان داشت: در دیگر اوزان منفی ۶۰، منفی ۷۰، منفی ۸۰، منفی ۹۰ و منفی ۱۰۰ کیلوگرم نیز به مقام های اول ۵۰ میلیون ریال، مقام های دوم ۳۰ میلیون ریال، مقام های سوم و سوم مشترک هر کدام ۱۰ میلیون ریال تعلق می گرفت که به حساب قهرمانان مربوطه پرداخت گردید.
مجموعا یک میلیارد و دویست میلیون ریال مبلغی بوده است که از سوی مسوولین فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی به عنوان پاداش قهرمانان رقابت های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور در سال ۱۴۰۰ به حساب ایشان واریز گردید.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر