الهامی: کار سختی مقابل گل‌گهر داریم/ سرآسیایی: نساجی انسجام خوبی دارد


الهامی: کار سختی مقابل گل‌گهر داریم/ سرآسیایی: نساجی انسجام خوبی دارد

مربیان تیم‌های نساجی و گل‌گهر پیش از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار با گل گهر سیرجان اظهار داشت: روز مربی را به همه مربیان و به ویژه مربیانی که الان در بین ما نیستند اما زحمات زیادی کشیدند و شاگران فراوانی به این فوتبال تحویل دادند از جمله ناصر حجازی و ناصر دست‌نشان و همه مربیان، تبریک می گویم، قطعا هر دو تیم واقف هستند که از بازی فردا چه می‌ خواهند.

وی ادامه داد: هر دو تبم با توجه به شناختی که از یکدیگر دارند و می‌ دانند امتیاز فردا چقدر مهم است، هردو تیم پا به میدانی می‌گذارند که به سخت بودن آن واقف هستند اما دو تیم دوست دارند دست پر از میدان خارج شوند.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: بازی کردن در سیرجان با گل‌گهر کار سختی است بویژه که در رأس این تیم خوب یک مربی کاربلد و کاردان و بسیار باهوش و عزیز و برادر بزرگم قلعه‌ نویی حضور دارد قطعا سخت‌تر خواهد شد. امیدوارم فردا یک بازی خوب و با کیفیت برای هر دو تیم و تماشاگر پسند باشد و ان شاءالله با دست پر از زمین خارج شویم.
مجتبی سرآسیایی امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی با تبریک روز مربی اظهار داشت: در رابطه با بازی فردا خدا را شکر بر مدار تفکرات آقای قلعه‌نویی و تحلیل آنالیز خوبی که از نساجی داشتیم تمرینات خوبی را طراحی کردیم و تیم شرایط خیلی خوبی دارد و آمادگی کامل داریم.
مربی تیم گل‌گهر سیرجان عنوان کرد: آمادگی کامل و درک کامل داریم که روبروی چه تیمی بازی می‌کنیم و چه از این بازی می‌خواهیم، تیم نساجی یک تیم منسجم و تلفیق جوانان و باتجربه‌های باکیفیت لیگ و یک کادر فنی خوب و زبده دارد.
وی خاطرنشان کرد: شناخت کامل و آمادگی کامل برای رقم زدن یک روز خوب برای تیم گل گهر و فوتبال سیرجان داریم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد