استاندار تهران: دولت سیزدهم عزمی راسخ در رفع موانع تولید دارد


استاندار تهران: دولت سیزدهم عزمی راسخ در رفع موانع تولید دارد

تهران- ایرنا- استاندار تهران گفت: مانع اصلی بر سر راه تولیدکنندگان، موضوع نقدینگی است و دولت برای رفع موانع در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و اقتصاد عزمی راسخ دارد.

به گزارش ایرنا، محسن منصوری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از چهار واحد صنعتی شهرستان ملارد به خبرنگاران توضیح داد: امروز همراه با معاون اقتصادی رییس جمهوری از این واحدهای صنعتی بازدید به عمل آمد و پیام اصلی این بازدیدها این است که دولت برای رفع موانعی که بر سر راه واحدهای تولیدی وجود دارد، عزم خود را جزم کرده است.

وی با بیان اینکه بیشترین موانع بر سر راه این حوزه‌ها موضوع نقدینگی و گردش مالی است، اظهار کرد: بسیاری از این مشکلات حل شدنی هستند.

منصوری گفت: یکی از کارخانه‌هایی که امروز از آن بازدید شد ارزشی بیشتر از ۲ هزار میلیارد تومان دارد اما به دلیل تسهیلات بانکی به مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان کار قفل شده و تولید ندارند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: مباحث مربوط به گردش مالی، توسعه، نقدینگی، بدهی بانکی و مشکلات حوزه توسعه در ستاد تسهیل استان‌ها بازگو نمی‌شود اما معتقدیم با فضل خدا و همکاری مدیران بالا دستی می‌توانیم موانع از سر راه تولید برداریم.

به گزارش ایرنا، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهوری، به همراه هیات همراه امروز برای بازدید از چند واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی و رسیدگی به مشکلات آنها به شهرستان ملارد در غرب پایتخت سفر کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی