ظاهر عجیب تینک بوک پلاس لنوو به بیرون درز پیدا کرد


ظاهر عجیب تینک بوک پلاس لنوو به بیرون درز پیدا کرد

تصویر فاش‌شده از لپ تاپ لنوو، مدل تینک بوک پلاس 17 اینچی، صفحه نمایشی کوچک را در قسمت کیبورد این لپ تاپ نشان می‌دهد.

روز یکشنبه، ۹ آبان ۱۴۰۰، ایوان بلس، افشاگری قابل اعتماد در توییتر (@evleaks)، تصویری از تینک بوک پلاس ۱۷ اینچی لنوو را در توییتر منتشر کرد؛ به گزارش verge، آنچه از این تصویر می‌توان برداشت کرد این است که تینک بوک پلاس ۱۷ اینچی لنوو کیبوردی کامل، ترک پدی بزرگ و صفحه‌نمایش عریضی در سمت راست کیبورد دارد که به احتمال زیاد برای ویرایش تصویر رنگی روی صفحه‌نمایش اصلی به کار می‌رود.

علاوه بر این در این تصویر وسیله‌ای شبیه به قلم طراحی مشاهده می‌شود که باعث می‌شود ایده طراحی به کمک صفحه‌نمایش دوم قوت بگیرد.

ظاهر عجیب تینک بوک پلاس لنوو به بیرون درز پیدا کرد

متاسفانه جزئیات بیشتر دیگری را نمی‌توان از این تصویر منتشر شده استنباط کرد.

لنوو در ژانویه ۲۰۲۱ (دی ۱۴۰۰)، تینک بوک پلاس جن ۲ خود را در نمایشگاه بین‌المللی سی‌ئی‌اس معرفی کرد؛ این مدل لپ تاپ، صفحه نمایشی ۱۲ اینچی از نوع E Ink روی در خود داشت که به کاربر اجازه می‌داد روی آن یادداشت بنویسد یا کتاب الکترونیکی بخواند.

لنوو اولین تینک بوک پلاس خود را در سی‌ئی‌اس ۲۰۲۰ (دی ۱۳۹۸) معرفی کرد که این مدل نیز نمایشگری از نوع E-ink روی در خود داشت. حالا با فاش شدن تصویر تینک بوک پلاس لنوو می‌توان احتمال داد که این شرکت قصد دارد پنل روی در لپ تاپ را به داخل لپ تاپ و کنار کیبورد منتقل کند.

هنوز منبع فاش شدن این تصویر مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که لنوو در حال آماده شدن برای نمایشگاه سی‌ئی‌اس ۲۰۲۲ باشد، البته امکان دارد که لنوو لپ تاپ جدید خود را در تعطیلات کریسمس نیز معرفی کند.

شما درباره تصویر فاش شده از تینک بوک پلاس ۱۷ اینچی لنوو و صفحه نمایشی که در فضای کیبورد آن قرار دارد، چه دیدگاهی دارید؟

ظاهر عجیب تینک بوک پلاس لنوو به بیرون درز پیدا کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟