زنجان قابلیت تبدیل به قطب حرکات اصلاحی کشور را دارد


زنجان قابلیت تبدیل به قطب حرکات اصلاحی کشور را دارد

زنجان - ایرنا - رییس هیات پزشکی ورزشی استان زنجان گفت: این استان از قابلیت و ظرفیت لازم برای تبدیل شدن به قطب حرکات اصلاحی در کشور برخوردار است.

صدیقه دهنایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راس و محور کارها در کلینیک پزشکی ورزشی زنجان که در سال ۹۵ مورد بهره برداری قرار گرفته و در بخش‌های گوناگون ازجمله توانبخشی و فیزیوتراپی، ماساژ، معاینات پزشکی، مشاوره تغذیه و روانشناسی به صورت تخصصی به مراجعین خدمات درمانی ارایه می‌دهد، حرکات اصلاحی است.

وی با اشاره به اینکه این کلینیک از امکانات و تجهیزات مناسب و استاندارد و شرایط لازم برخوردار است، اظهار داشت: اواخر مهر ماه امسال از دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور که به زنجان سفر کرده بودند خواستیم کمک و حمایت لازم را از هیات پزشکی ورزشی زنجان بکنند تا به عنوان قطب حرکات اصلاحی در میان هیات های پزشکی ورزشی در سطح کشور باشیم.

دهنایی با بیان اینکه این هیات سعی کرده است ورزش هایی چون یوگا و تای چی را که در راستای سلامتی ذهن و جسم است را همچنان فعال نگه دارد، تصریح کرد: هیات پزشکی ورزشی استان زنجان حرکات اصلاحی را در کنار تغذیه و ورزش به عنوان یک روند خیلی پیش رونده برنامه ریزی کرده است که فرد می تواند با مراجعه به این کلینیک در ابتدا مورد پیکرسنجی قرار گرفته و سپس از وجود متخصص به منظور انجام حرکات اصلاحی بهره مند شود.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان زنجان گفت: در این میان مربیانی هم در این کلینیک هستند که کمک می کنند افرادی که حرکات ورزشی را انجام دهند نه تنها دچار پسروی بدنی نشده بلکه بدنشان بهتر از قبل نیز بشود.

دهنایی با بیان اینکه این هیات در راستای ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی و بهبود فعالیت های حرکتی و ورزشی تلاش وافر دارد، افزود: حرکات اصلاحی در کلینیک هیات پزشکی ورزشی این استان به صورت عموم در بین آحاد مردم و بطور خاص و هدفدار نیز برای ورزشکاران است.

وی اظهار داشت: هیات پزشکی ورزشی استان زنجان به سلامت ورزشکاران و پیشگیری و کاهش آسیب‌های ناشی از ورزش و ارایه خدمات درمانی مطلوب و مناسب به این قشر پر تحرک توجه ویژه دارد و در این راستا از هیچ کمک و حمایتی دریغ نمی کند.

دهنایی به انتقال مرکز درمانی هیات پزشکی ورزشی استان زنجان به محل جدید (مجموعه ورزشی انقلاب زنجان) اشاره کرد و افزود: با این کار ورزشکاران می توانند از خدمات ارایه شده از سوی این مرکز درمانی در کوتاهترین زمان بهرمند شوند که این امر بسیار مهم و درخور توجه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا