قیمت‌گذاری سیم کارت 0912 به صورت رایگان


قیمت‌گذاری سیم کارت 0912 به صورت رایگان

چند وقت پیش تصمیم گرفته بودم که سیم کارت 0912 همراه اولم رو بفروشم، به ذهنم رسید جای اینکه به خریدار خط 0912 بدم شاید بتونم توی سایت دیوار با قیمت مناسب‌تری آگهی کنم اما مشکلم اینجا بود که قیمت سیم کارتم رو نمی‌دونستم...

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سیم خان، توی اینترنت دنبال یک راهی برای قیمت‌گذاری سیم کارت 0912 گشتم و متوجه شدم خودم هم میتونم این کارو انجام بدم یعنی میشه از روی شماره‌های مشابه خط خودم، قیمت دربیارم. سریعا برای فروش سیم کارت دائمی همراه اول 0912 توی سایت دیوار یک آگهی ثبت کردم و منتظر تماس خریدارها بودم اما حتی یک نفر هم برای دل خوشی من زنگ نزد!

توی این سایت هر چند دقیقه یکبار چندتا آگهی فروش همراه اول 912 ثبت میشد و آگهی من خیلی به چشم نمیومد اما این تنها مشکل من نبود و قیمت خط تلفن همراه 0912 هم انگار خیلی بالا بود که کسی زنگ نمیزد.

سعی کردم این سری بیشتر درباره قیمت گذاری شماره 0912 همراه اول جستجو کنم ولی به در بسته میخوردم هرکسی یه قیمتی تعیین می‌کرد که تفاوت زیادی باهم داشتن و این موضوع نگران کننده بود یا اینکه باید برای استعلام قیمت خط موبایل، درخواست ثبت می‌کردم که معلوم نبود کِی بهم جواب میدن!

قیمت‌گذاری سیم کارت 0912 به صورت رایگان

اما تو این گشت و گذارها سایتی رو پیدا کردم که یکی از خدماتش تعیین قیمت خط ثابت به صورت رایگان بود. در اولین فرصت تماس گرفتم و متوجه شدم در لحظه پاسخ میدن و حتی میتونم سیمکارت 0912 رو به قیمت پیشنهادی بهشون بفروشم (فروش فوری سیم کارت که میگن همینه) یا اگر تمایلی نداشتم میتونستم با قیمت دلخواهم توی سایتشون آگهی کنم اون هم به صورت رایگان!

مزیتی که نسبت به سایت دیوار داشت این بود که به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش سیم کارت 0912 فعالیت می‌کردند و این یه نکته مثبت به حساب میومد چون افرادی آگهی من رو می‌دیدند که یا دنبال خرید خط همراه اول با پیش شماره 0912 هستند یا قصد فروشش رو دارند و مثل خود من بودند.

دیگه چی می‌خواستم از این بهتر! با شماره ۰۲۱۴۵۶۵۲ تماس گرفتم و پشتیبان منو به فروشنده‌هاشون وصل کرد. برای اینکه خیالم از بابت قیمت راحت بشه با چندتا فروشنده دیگه هم صحبت کردم و تصمیم گرفتم سیم کارتم رو با قیمت موردنظرم توی سایتشون آگهی کنم.

به جای اینکه راه بیفتم و از مغازه‌های مختلف قیمت بگیرم و تو این شرایط کرونایی تو رفت‌وآمد باشم به راحتی با چندتا تماس هم قیمت فروش سیم کارت 0912 دائمی رو در آوردم و هم یه سایت با امکانات ویژه خرید و فروش خط 0912 پیدا کردم.

قیمت‌گذاری سیم کارت 0912 به صورت رایگان

سیم خان؛ سامانه خرید و فروش سیم کارت 0912 همراه اول

دنبال خرید خط همراه اول 912 خود هستید؟ یا قصد فروش خط ثابت همراه اول 0912 را دارید؟ فرقی نمی‌کند زیرا سیم خان سایت تخصصی خرید و فروش فوری سیم کارت است. با مراجعه به سیم خان simkhan.ir می‌توانید خط خود را در معرض دید هزاران خریدار واقعی قرار بدهید و یا به قیمت پیشنهادی فروشندگان فعال بفروشید.

همچنین می‌توانید قبل از فروش سیم کارت 912 ابتدا با کمک کارشناس؛ قیمت خرید خط تهران 0912 را استعلام و بعد از قیمت گذاری اقدام به فروش آن در سایت سیم خان به صورت رایگان بنمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط