پلمب 4 مدرسه متخلف در فسا


پلمب 4 مدرسه متخلف در فسا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا از پلمب 4 مدرسه ابتدایی در این شهر به علت برگزاری کلاس‌های حضوری برای پایه‌های بالاتر از اول و دوم ابتدایی و رعایت نکردن اصول بهداشتی، توسط بازرسان بهداشت خبر داد.

جلال کریمی دوشنبه ۱۰ آبان در جمع خبرنگاران بیان کرد: اکیپ‌های بازرسی معاونت بهداشت در شهر و روستا بر حسن اجرای مصوبات ستاد کرونا نظارت می‌کنند و با مدارسی که از این مصوبات عدول کنند برخورد قانونی خواهد شد.

او افزود: متاسفانه در روزهای اخیر با خیز جدیدی از بیماری کرونا مواجه شده‌ایم که انتظار داریم با همکاری مدارس و استقبال بیش از پیش مردم از برنامه واکسیناسیون عمومی بر این خیز فائق شویم.

کریمی خاطرنشان کرد: حفظ سلامت شهروندان فسایی، بخصوص دانش آموزان عزیز که سرمایه‌های آینده‌ی کشور هستند خط قرمز ماست و در این خصوص مماشات نخواهیم کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان فسا، تمام مدارس و هنرستان‌ها در شهر و روستا به جز پایه‌های اول و دوم ابتدایی باید به صورت مجازی برگزار شوند و دانش آموزان پایه اول و دوم نیز باید با رعایت اصول بهداشتی در سر کلاس حاضر شوند.

کریمی خاطرنشان کرد: یکی از این مدارس، مدرسه ابتدایی روستای خورنگان بوده که متاسفانه از هر دو مصوبه مهم ستاد مقابله با کرونای شهرستان عدول کرده و به همین دلیل توسط بازرسین معاونت بهداشت و طی مراحل قانونی پلمپ شد.

او عنوان کرد: دانش آموزان در صورت ابتلا به بیماری کرونا می‌توانند به صورت علامت دار و یا ناقلین بدون علامت این بیماری را به سایر گروه‌های سنی و آسیب پذیر، نظیر سالمندان ، زنان باردار و بیماران خاص انتقال دهند از این رو رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا در بازگشایی مدارس و برگزاری کلاسهای درس ضروری است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در