محسن رضایی: زیرساخت‌های بورس تقویت می‌شود


محسن رضایی: زیرساخت‌های بورس تقویت می‌شود

تهران- ایرنا- معاون امور اقتصادی رییس جمهوری با تاکید بر نگاه ویژه دولت سیزدهم به بازار بورس اعلام کرد: در این دولت تلاش داریم با ورود واحدهای صنعتی پیشرفته، زیرساخت های بازار بورس تقویت شود.

به گزارش ایرنا، محسن رضایی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از واحد های شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت در شهرستان ملارد، به خبرنگاران گفت: در دولت گذشته باید زیرساخت های بازار بورس تقویت می شد که این کار انجام نشد اما دولت سیزدهم در تلاش است این بازار را رونق دهد.

وی افزود: در برنامه های کوتاه و بلند مدت در تلاش هستیم زیرساخت های بازار بورس را تقویت کنیم و با ورود واحدهای صنعتی بزرگ و پیشرفته ارزش بازار بورس را افزایش دهیم که مردم باید کمی صبر کنند و این قول را به مردم می دهم که مساله بورس مورد توجه و تاکید دولت سیزدهم است.

شهرک های صنعتی خط مقدم اقتصاد کشور است

معاون امور اقتصادی رییس جمهوری همچنین با بیان اینکه شهرک های صنعتی خط مقدم اقتصاد کشور است، گفت: هرچه این شهرک ها توسعه و سرمایه گذاری بیشتر در این شهرک ها انجام شود، حرکت کشور رو به جلو خواهد بود و در بازدید امروز (دوشنبه) از واحدهای شهرک صنعتی صفادشت ملارد که به همراه استاندار تهران انجام شد، مشکلات صنعتگران شناسایی و احصا شد.

وی ادامه داد: عمده مشکلات این صنعتگران در خصوص مقررات انتقال واحدهای صنعتی از شهرهای کرج و تهران به این منطقه و همچنین مشکلات بانک ها و مقررات در خصوص اخذ مجوز است.

رضایی تاکید کرد: صنعتگران با مشکلات زیادی که اصلا مربوط به تحریم ها خارجی نیست، مواجه هستند که من اسم این مشکلات را «تحریم های داخلی» گذاشتم و باید فکری برای رفع مشکلات صنعتگران کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با همه قدرت بر علیه نظام و اقتصاد کشور توطئه می کند و باید زمینه ساز رفع مشکلات داخلی شویم.

معاون رییس جمهوری در خصوص سوالی مبنی بر تصمیم دولت در خصوص افزایش یارانه ها، نیز گفت: مباحث مفصلی در دولت مطرح شد اما در آذرماه خبرهای خوبی برای مردم داریم که در زمانش اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، محسن رضایی معاون امور اقتصادی رئیس جمهوری، به همراه محسن منصوری استاندار تهران امروز برای بازدید از چند واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی و رسیدگی به مشکلات آنها به شهرستان ملارد در غرب پایتخت سفر کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج