انتخاب دندان پزشک حرفه ای و متخصص


انتخاب دندان پزشک حرفه ای و متخصص

سلامت نیوز: پیش از مراجعه به دندانپزشک برای انجام عمل زیبایی دندان مثل لمینت، کامپوزیت، طراحی لبخند و حتی بلیچینگ نیاز است که از سابقه و تخصص دکتر دندانپزشک مطمئن شوید. زمانی که برای انتخاب دندانپزشک متخصص و حرفه ای صرف میکنید از مشکلات و چالش های احتمالی شما بسیار کم میشود. همانطور که میدانید اگر خدمات زیبایی دندان خود را از یک متخصص...

سلامت نیوز: پیش از مراجعه به دندانپزشک برای انجام عمل زیبایی دندان مثل لمینت، کامپوزیت، طراحی لبخند و حتی بلیچینگ نیاز است که از سابقه و تخصص دکتر دندانپزشک مطمئن شوید.

زمانی که برای انتخاب دندانپزشک متخصص و حرفه ای صرف میکنید از مشکلات و چالش های احتمالی شما بسیار کم میشود.

همانطور که میدانید اگر خدمات زیبایی دندان خود را از یک متخصص حرفه ای نگیرید میتواند روی نتیجه کار مطابق با سلیقه شما، ایجاد بیماری و مشکلات دهان و دندانی برای شما به ارمغان بیاورد.

دکتر رها رادفر

ما برای ساده کردن فرایند پیداکردن پزشک متخصص برای شما و با بررسی بسیاری ازدندانپزشکان مطرح زیبایی در تهران با استناد به تحصیلات، بازخورد بیماران در شبکه های اجتماعی، تجربه و بیمارانشان دکتر رها رادفر را برای انجام عمل زیبایی دندان به شما معرفی میکنیم. در ادامه به معرفی خدمات، تحصیلات و نمونه کار های ایشان میپردازیم

خدمات کلینیک دندانپزشکی رها رادفر

لمینت

برای کسانی که می‌خواهند ایرادهای دندان‌ خودشان را برطرف کنند، لمینت می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. ایرادهایی مثل فاصله بین دندان که با ارتودنسی درست نمی‌شود، بد رنگ شدن دندان‌های جلو و قدامی یا ترک خوردن دندان‌ها با لمینت اصلاح می‌شوند. لمینت سرامیکی به لایه نازک با جنس چینی گفته می‌شود که روی دندان را پوشش می‌دهد.

کامپوزیت

ونیر کامپوزیت مواد رزینی است که برای پوشاندن سطح دندان استفاده می‌شود. معایبی که در شکل دندان وجود دارد، مانند شکستگی یا کج شدن دندان‌ها با کامپوزیت کردن پوشانده می‌شود. علاوه بر این کامپوزیت‌ها رنگ سفید و درخشان دارند و می‌توانند موجب اصلاح رنگ دندان شوند. برای از بین بردن لکه‌های بزرگ و پررنگ یا دندان‌های خیلی زرد که با بلیچینگ اصلاح نمی‌شود، از کامپوزیت دندان‌ها استفاده می‌شود.

بلیچینگ

بلیچینگ یا سفید کردن دندان، یکی از متداول‌ترین روش‌های دندانپزشکی است که هر ساله انجام می‌شود ، بلیچینگ معمولا به دو روش انجام می‌شود: با استفاده از محصولات سفیدکننده و بدون استفاده از آن‌ها. محصولات سفیدکننده حاوی پراکسید (پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید) هستند و هر دو نوع لکه‌های سطحی و عمیق روی دندان‌ها را از بین می‌برند.

طراحی لبخند

اصلاح طرح لبخند یا طراحی لبخند مجموعه ای از درمان های زیبایی کلینیک دکتر رها رادفر است که در نتیحه لبخندی زیبا به شما هدیه میدهد در فراید طراحی لبخند لثه های ناصاف و لثه هایی که نیاز به اصلاح دارند را اصلاح میکنند و همچنین به طور چشم گیری میتواند طول و عرض، رنگ و اندازه دندان هارا تغییر دهد و لبخندی جذاب به شما هدیه دهد.

ایمپلنت

جراحی ایمپلنت دندان روشی است که درآن پایه ای فلزی پیچ مانندی جایگزین ریشه دندان میشود و سپس روکش های دندانی جایگزین دندان های آسیب دیده یا از دست رفته میشوند این روش برای کسانی که دندان های از دست رفته دارند به دنبال روشی برای کاشت دندان هستند مناسب است.

ترمیم دندان

ترمیم یا پرکردن دندان یکی ازروش هایی است که برای اصلاح دندان های پوسیده استفاده میشود که همه ما یکبار آن را تجربه کرده ایم، هدف اصلی ترمیم دندان حفظ دندان های طبیعی است که باعث بهبود ظاهر دندان میشود و در نهایت باعث به سلامت دندان ها کمک میکند.

رها رادفر دندان پزشک هنرمندان و ورزشکاران

دکتر رها رادفر طی 20 سال فعالیت خود، میزبان بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران بوده و توانسته به کمک تجربه و دانش به روز خود، اعتماد و رضایت علاقه مندان به زیبایی لبخند را به خود جلب کند.

هنرمندان و ورزشکاران بسیاری در طی چند سال اخیر به کلینیک دکتر رها رادفر مراجعه کرده اند که در ادامه به برخی از این افراد را میتوانید مشاهده کنید.

نمونه کارها

لمینیت دندان سام درخشانی

انتخاب دندان پزشک حرفه ای و متخصص

انتخاب دندان پزشک حرفه ای و متخصص

انتخاب دندان پزشک حرفه ای و متخصص

جمع بندی

فرایند انتخاب دندانپزشک و انتخاب روش های زیبایی دهان و دندان فرایند بسیار مهمی است زیرا دهان فضایی محدود و کوچک است و برای رفع مشکلات آن و اصلاح طرح لبخند به دندانپزشک با تجربه و بروز نیاز دارید، اگر دندانپزشک شما ناشی باشد ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای شما به جای بگذارد ، مراقبت از سلامتی شامل مراقبت از لبخند شماست سلامت دهان و دندان برای رفاه شما ضروری است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس