جدیدترین سرویس خواب نوزاد، انواع مدل دخترانه و پسرانه


جدیدترین سرویس خواب نوزاد، انواع مدل دخترانه و پسرانه

سرویس خواب نوزاد معمولاً شامل تخت یا گهواره، کمد و ویترین است. در واقع دکوراسیون کلی اتاق کودک، تا حد زیادی به سرویس خوابی بستگی دارد که انتخاب می‌کنید. در ادامه با جدیدترین سرویس خواب نوزاد و انواع مدل دخترانه و پسرانه آن آشنا می‌شوید.

جدیدترین سرویس خواب نوزاد، انواع مدل دخترانه و پسرانه

اگر دنبال جدیدترین سرویس خواب نوزاد می‌گردید، به این معنی است که به تازگی می‌خواهید اتاق کودک نوپای خود را دکوراسیون کنید. جدیدترین سرویس خواب نوزاد، سرویسی است که در آن از ایده‌های نو و خلاقانه استفاده شده باشد. اما مدل‌های جدید سال 2021 کدامند؟ ما شما را راهنمایی می‌کنیم.
طرح‌هایی از سرویس خواب نوزاد هستند که قدیمی‌اند، اما هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شوند و از مد نمی‌افتند. طرح‌هایی هم هستند که مدتی از مد می‌افتند، اما پس از یک دوره دوباره به جدیدترین سرویس خواب نوزاد تبدیل می‌شوند. در این مطلب، با این مدل‌ها آشنا می‌شوید.

در این مقاله می‌خوانید:

سرویس خواب وینتج نوزاد سرویس خواب تاشوی نوزاد سرویس خواب طرح سنگ‌شور شده سرویس خواب لاکجری نوزاد سرویس خواب قابل تبدیل نوزاد آیا مدل‌های دخترانه و پسرانه سرویس خواب با هم فرق دارند؟ توصیه‌ی نهایی درباره خرید جدیدترین سرویس خواب نوزاد
جدیدترین سرویس خواب نوزاد، سرویسی است که در آن از ایده‌های نو و خلاقانه استفاده شده باشد.

بیشتر بخوانید: سرویس خواب نوزاد، شامل چه مواردی است؟

جدیدترین سرویس خواب نوزاد، انواع مدل دخترانه و پسرانه

برای نوزاد تازه به دنیا آمده اهمیتی ندارد که سرویس خوابش صورتی باشد یا آبی. پس این برای شما فرصت خوبی است که بتوانید اتاق کودک خود را قبل از این که بزرگ‌تر شود و درباره همه چیز نظر دهد، به سلیقه خود بچینید.

بیشتر بخوانید: سرویس خواب نوزاد، بررسی برخی وسایل لازم

اتاق کودک اولین مکان خصوصی اوست. پس باید تا حد ممکن، راحت و زیبا باشد و به کودک احساس خوبی القا کند.

از شوخی گذشته، تخت خواب یا گهواره، اولین مکانی است که کودک بعد از شکم مادر در آن می‌خوابد و استراحت می‌کند و اتاق کودک اولین مکان خصوصی اوست. پس باید تا حد ممکن، راحت و زیبا باشد و به کودک احساس خوبی القا کند. البته اتاق کودک باید برای پدر و مادر هم راحت و مناسب باشد.
مثلاً کمدها و ویترین‌های اتاق طوری باشد که لباس‌ها و اسباب‌بازی‌ها به راحتی در آن جا شوند و دسترسی به آن‌ها نیز آسان باشد.

بیشتر بخوانید: سرویس خواب نوزاد، انتخاب درست و خرید

در ادامه با در نظر گرفتن تمام این ویژگی‌ها، انواع جدیدترین سرویس خواب نوزاد را معرفی کرده‌ایم. ضمناً تمام مدل‌ها هم برای پسرها و هم برای دخترها قابل استفاده هستند و جنسیت ندارند.

جدیدترین سرویس خواب نوزاد، انواع مدل دخترانه و پسرانه

1- سرویس خواب وینتج نوزاد

سبک وینتج، قدیمی است اما هرگز قدیمی نمی‌شود! استفاده از سبک وینتج در سرویس خواب نوزاد، ایده‌ای جدید است و اتاق کودک را شیک و منحصر به فرد می‌کند.
طرح چوبی تخت خواب و کمد کودک بسیار گیرا است و گاهی اوقات حکاکی‌های زیبایی نیز دارد. هم‌چنین بعضی از سرویس خواب‌های وینتج، کمدهای بزرگی دارند که با خیال راحت می‌توانید تمام وسایل کودک را در آن جای بدهید.

جدیدترین سرویس خواب نوزاد، انواع مدل دخترانه و پسرانه

2- سرویس خواب تاشوی نوزاد

یکی از ویژگی‌های جدیدترین سرویس خواب نوزاد، تختخواب تاشوی آن است. این تختخواب‌ها را می‌توانید با تا کردن کوچک و بزرگ کنید و اندازه آن‌ها را متناسب با راحتی کودک خود تنظیم کنید. در ضمن، جنس این مدل تختخواب‌ها معمولاً خوب و قابل اعتماد است.
هم‌چنین کشوهای کمد بعضی از این سرویس‌ها، مجهز به درپوش ایمنی نیز هستند تا کودک در امان باشد و آسیبی نبیند.

جدیدترین سرویس خواب نوزاد، انواع مدل دخترانه و پسرانه

3- سرویس خواب طرح سنگ‌شور شده

این روزها که همه جا پر از سرویس‌ خواب‌های فانتزی و رنگارنگ است، انتخاب طرح‌هایی مثل طرح سنگ‌شور شده، جسورانه به نظر می‌رسد. این طرح جذاب را می‌توانید در جدیدترین سرویس خواب نوزاد مشاهده کنید.
البته ظاهر این سرویس خواب ممکن است شما را به اشتباه بیندازد و فکر کنید که استحکام و ماندگاری بالایی ندارد. در صورتی که بعضی از سرویس خواب‌های سنگ‌شور شده از جنس صنوبر هستند و اتفاقاً کیفیت خوبی هم دارند.

جدیدترین سرویس خواب نوزاد، انواع مدل دخترانه و پسرانه

4- سرویس خواب لاکجری نوزاد

جدیدترین سرویس خواب نوزاد علاوه بر زیبایی، باید استحکام و مقاومت بالا داشته باشد. پس قبل از خرید، از فروشنده یا کارشناس خرید، درباره‌ی جنس سرویس خواب مدنظرتان پرس‌وجو کنید.

مجلل و لاکجری، درست همان‌طور که لایق شاهزاده یا پرنسس کوچولوی شما است! این سرویس خواب‌ها با داشتن کمد، ویترین بزرگ و لوازم جانبی دیگر، بسیار شیک و گران‌قیمت به نظر می‌رسند. تختخواب‌ این سرویس‌ها، ضمن تاشو بودن، تشکی دارد که ارتفاع آن به راحتی قابل تنظیم است.
هم‌چنین قسمت منحنی‌ شکل لبه‌های کمد و ویترین از طراحی‌های فرانسوی الهام گرفته شده و شکلی فاخر ایجاد کرده است. از طرفی بعضی از سرویس خواب‌های لاکجری از چوب‌هایی ساخته شده‌اند که دوست‌دار محیط زیست هستند و به طور کلی برای والدین حساس، انتخاب خوبی محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تخت خواب مناسب نوزاد، چه مشخصه ای دارد؟

جدیدترین سرویس خواب نوزاد، انواع مدل دخترانه و پسرانه

5- سرویس خواب قابل تبدیل نوزاد

این سرویس خواب‌ها علاوه بر ظاهر زیبا و چشم‌نواز، قابل تبدیل هستند. یعنی همزمان با بزرگ شدن کودک، می‌توانند به تختخواب بزرگتری تبدیل شوند و چند سال مورد استفاده قرار بگیرند. این سرویس خواب نیز هم برای دختران و هم پسران مناسب است و تعجبی ندارد اگر آن را در لیست جدیدترین سرویس خواب نوزاد قرار دهیم.

آیا مدل‌های دخترانه و پسرانه سرویس خواب با هم فرق دارند؟

در این مورد تفکری قدیمی وجود دارد که صورتی را رنگ دخترانه و آبی را رنگ پسرانه می‌دانند. خیلی از والدین نیز همین کلیشه‌ها را قبول می‌کنند و دنبال سرویس‌ خواب‌های دخترانه و پسرانه می‌گردند. البته موضوع فقط رنگ نیست.
بعضی از سرویس خواب‌های نوزاد، طرح‌های ماشینی دارند و آن‌ها را اصولاً پسرانه می‌نامند. در حالی که بعضی‌های دیگر طرح‌های عروسکی دارند و دخترانه تلقی می‌شوند.

بعضی از سرویس خواب‌های نوزاد، طرح‌های ماشینی دارند و آن‌ها را اصولاً پسرانه می‌نامند. در حالی که بعضی‌های دیگر طرح‌های عروسکی دارند و دخترانه تلقی می‌شوند.

جدیدترین سرویس خواب نوزاد، دیگر دخترانه و پسرانه ندارد و همان‌طور که دیدید برای هر دو جنس مناسب است.
البته در نهایت همه چیز به نظر شخصی خودتان بستگی دارد. ولی بهتر است سعی کنید از کلیشه‌های جنسیتی فاصله بگیرید و رنگ و طرحی را انتخاب کنید که جنسیت نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: سرویس خواب مناسب نوزاد، ست بخریم یا تکی؟

توصیه‌ی نهایی درباره خرید جدیدترین سرویس خواب نوزاد

جدیدترین سرویس خواب نوزاد علاوه بر زیبایی، باید استحکام و مقاومت بالا داشته باشد.

در این مقاله درباره‌ی جدیدترین سرویس خواب نوزاد در سال 2021 صحبت کردیم. هر کدام از سرویس خواب‌های معرفی شده را می‌توانید در ترکیب با رنگ‌های مختلف استفاده کنید و آزادانه دکوراسیون اتاق کودک خود را بچینید.
بعضی از افراد رنگ‌های شاد را برای سرویس خواب کودک خود می‌پسندند. در حالی که بعضی‌ دیگر از افراد رنگ‌های خنثی را ترجیح می‌دهند. هدف این است که ترکیب رنگی خوبی در اتاق ایجاد کنید.
مثلاً اگر فرش اتاق کودک‌تان شلوغ و پررنگ است، سرویس خواب کرم یا استخوانی بخرید. برعکس، اگر فرش و دیوار اتاق کودک‌تان بی‌حال و خنثی است، سرویس خوابی بخرید که رنگ شادتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: خرید سرویس خواب سیسمونی، مناسب‌ترین قیمت‌ها

جدیدترین سرویس خواب نوزاد علاوه بر زیبایی، باید استحکام و مقاومت بالا داشته باشد. پس قبل از خرید، از فروشنده یا کارشناس خرید، درباره‌ی جنس سرویس خواب مدنظرتان پرس‌وجو کنید و امنیت و راحتی کودک خود را در اولویت قرار دهید.
چون همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، تختخواب کودک، اولین مکانی است که او بعد از شکم مادر در آن می‌خوابد. پس باید از همه لحاظ گرم و نرم و راحت باشد تا کودک احساس امنیت بکند.

خلاصه
سرویس خواب وینتج، سرویس خواب تاشو، سرویس خواب طرح سنگ‌شور، سرویس خواب لاکجری و سرویس خواب قابل تبدیل، برخی از انواع جدیدترین سرویس خواب نوزاد و کودک هستند که می‌توانید برای فرزندتان انتخاب کنید. اگر هنوز نمی‌دانید که نوزادتان دختر است یا پسر و تمایلی هم ندارید که با انجام سونوگرافی جنسیت نوزاد را متوجه شوید، درباره خرید سرویس خواب جدید، نگرانی نداشته باشید چون معمولا آن‌ها برای پسرها، هم برای دخترها کاربرد دارند.

به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر