برگزاری جشنواره ملی فرهنگی و هنری ندای آسمانی


برگزاری جشنواره  ملی فرهنگی و هنری ندای آسمانی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان همدان از انتشار فراخوان جشنواره ملی فرهنگی و هنری ندای آسمانی در آبان ماه خبر داد .

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن ؛ «احمدرضا احسانی» آبان ماه از انتشار فراخوان جشنواره ملی فرهنگی و هنری ندای آسمانی خبر داد .

مدیرکل ف

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان همدان با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش فرهنگی و هنری برگزار می‌شود، اظهار کرد: توسعه و ترویج فرهنگ نورانی اذان در قالب‌های فرهنگی و هنری، شناسایی، معرفی و حمایت از هنر متعهدانه و هنرمندان متعهد در زمینه تولید آثار مرتبط با اذان و تجلیل از فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ اذان از اهداف برگزاری جشنواره است.

وی تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش هنری با رشته‌های مستند، کلیپ کوتاه، موشن گرافیک، خوشنویسی، نقاشی و عکاسی و فرهنگی در رشته‌های خاطره، مقاله، شعر و داستان برگزار می‌شود.

لت ارسال آثار به جشنواره بوده و مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان ۳۰ آبان ماه برگزار خواهد شد، گفت: تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آثار برای شرکت در جشنواره در قسمت مربوط به «جشنواره ندای آسمانی» در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تعریف شده و دریافت آثار صرفاً از این طریق انجام می‌شود.

لازم به ذکر است ، برنامه عصرگاهی «والعصر» با هدف ایجاد فضای شاداب و صمیمانه با رویکرد بیان اخبار و اطلاعات قرآنی کشور روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶:۱۵ تا ۱۷ به روی آنتن می‌رود.

این مجله عصرگاهی با رویکرد اطلاع‌رسانی به موضوعاتی از قبیل چگونگی بهره‌مندی از قرآن در همه امور زندگی و داشتن زندگی قرآنی، اطلاع‌رسانی به‌روز، پویا و فعال از فعالیت‌ها، جلسات و رویدادهای قرآنی در سراسر کشور می پردازد.

گزارش، مسابقه، عصر مجازی(پخش تلاوت و نظرات فعالان قرآنی درباره موضوعات روز که در فضای مجازی منتشر شده)، آشنایی با فعالیت‌های قرآنی سازمان‌ها و نهادهای مختلف و گفت‌وگو با مسئولان از جمله بخش‌های این برنامه است.

گفتنی است، جنگ عصرگاهی «والعصر» به تهیه‌کنندگی فاطمه رحمانی و محبوبه کلانتر و با اجرای حمید عبیری و مهدی صفری از رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش می‌شود.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.radioquran.IR از پخش زنده شبکه استفاده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش