کوچکترین مرد ایران کیست؟ + فیلم


کوچکترین مرد ایران کیست؟ + فیلم

رکنا : این پسر کوچکترین مرد ایران است.

کوچکترین و کوتاه قامت‌ترین مرد ایرانی مهمان برنامه «صبحی دیگر» شبکه آموزش بود.

به گزارش رکنا، محمدافشین هنگام به دنیا آمدن 100 گرم بوده است و تحت نطر دکتر به مدت 15،16 سال به این مرحله رسیده است. او در انجام کارها به پدرش کمک می کند. وقتی به دنیا آمد پدر و مادرش هرگز فکر نمی کردند که او روزی عنوان کوچکترین مرد ایران را از آن خود کند. او قادر است همه کارهایش را به تنهایی انجام دهد.

کوچکترین مرد ایران کیست؟ + فیلم

زندگینامه افشین قادرزاده

محمدافشین قادرزاده متولد 1381/04/22 در روستای خورخوره بوکان استان آذربایجان غربی است. افشین قادرزاده نوجوان 19 ساله بوکانی، 64 سانتی متر قد دارد که محدودیت هایی را برای وی به همراه داشته است. محرومیت از تحصیل و ناتوانی در انجام برخی کارهای روزمره مربوط به زندگی روستایی از مهم ترین مشکلات وی است.

فاتحه خواندن کوچکترین مرد ایران برای علی لنده

این نوجوان 6 کیلوگرمی مثل هم سن و سالانش دوست دارد تا پشت نیکمت مدرسه و پای صحبت های معلم بنشیند و درس بخواند اما به گفته پدرش به علت مشکلات جسمی و مداومت معالجه های پزشکی تاکنون به مدرسه نرفته است.

کوچکترین مرد ایران کیست؟ + فیلم

محمد افشین با اینکه 19سال از عمرش سپری شده اما از نظر ظاهری به بچه های سه ساله شبیه است و همین موضوع موجب شده که در این مرحله از زندگی با مشکلات فراوانی مواجه شود.

این مرد کوچک بسیار گشاده رو و خوش اخلاق است و از این رو محبوبیت خاصی در میان اهالی روستا دارد و همه وی را با اسم دومش یعنی محمد’صدا می زنند.

درددل مادر کوچکترین مرد ایران

خاتون محمدی مادر محمد افشین اظهار کرد: پسرم مشکل تکلم دارد، می لنگد، دندان هایش کامل نیست و این مشکلات نیاز به مراقبت از وی را افزایش داده است، به طوری که در پوشیدن لباس هایش هم باید کمکش کنیم.

وی اضافه کرد: افشین به علت ضعف مفرط بدنی نمی تواند هیچ نوع ورزشی را انجام دهد ولی توانایی پیاده روی عادی و روزمره خود را دارد و دوست دارد کارهایش را خودش انجام دهد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حجم ویدیو: 18.26M | مدت زمان ویدیو: 00:02:28

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس