رفع مشکل ساختاری سازمان حفاظت محیط زیست


رفع مشکل ساختاری سازمان حفاظت محیط زیست

تهران - ایرنا - در دیدار رییس سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان امور استخدامی کشور بر رفع مشکلات ساختاری و بهبود وضعیت رفاهی و استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست تاکید شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، اصغر دانشیان معاون توسعه مدیریت سازمان درباره این دیدار گفت: موضوعاتی از قبیل بهبود وضعیت رفاهی پرسنل و همچنین حل مسائل و مشکلات سازمان در این دیدار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر اهمیت موضوعات مطرح شده در این نشست صمیمانه تاکید کرد: در این دیدار در زمینه کمبود نیروی انسانی، موضوع استخدام‌های جدید و اصلاح ساختار سازمانی بحث‌های متنوعی مطرح شد که با پیگیری مباحث شاهد تحولات مهمی در این زمینه خواهیم بود.

دانشیان در ادامه از طرح مسئله عدم تناسب حقوق پرداختی در سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به سایر دستگاه‌ها در دیدار علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست و میثم لطیفی رییس سازمان امور استخدامی کشور خبر داد و تاکید کرد: مجموعا در زمینه متناسب سازی وضعیت رفاهی کارکنان سازمان نسبت به دستگاه‌های همسان بحث‌های بسیار خوب و جدی مطرح شد و همچنین مقرر شد این موضوعات در جلسات آتی طرفین که سازمان میزبان آن خواهد بود تا حصول نتیجه پیگیری شود.

معاون توسعه مدیریت سازمان محیط زیست با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه تصریح کرد: رییس سازمان امور استخدامی کشور دید مثبتی به مسائل طرح شده داشت و برای رفع مشکلات سازمان حفاظت محیط زیست قول مساعد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران