رونمایی همزمان از کوپه جدید GT و SL


رونمایی همزمان از کوپه جدید GT و SL

طبق توضیحات مدیر طراحی مرسدس هر دو مدل جدید این شرکت به نام‌های GT و SL باهم عرضه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از motor۱، کوپه کاملاً جدید مرسدس به نام AMG GT در راه است و به رودستر کاملاً جدید SL این شرکت می‌پیوندد. اگرچه هر دوی این‌ها انحصاری مرسدس AMG هستند، اما گوردن واگنر مدیر طراحی مرسدس در مصاحبه اخیر با Road and Track توضیح داد که چگونه هر دوی این خودرو‌ها با هم ارائه خواهند شد. براساس برنامه‌های مرسدس AMG، هر دو مدل کوپه جدید SL و GT دارای برخی از قطعات و پلتفرم یکسان هستند، با این حال، هر خودرو یک ماموریت متمایز دارد که باعث شده تا آن‌ها به عنوان محصولات منحصر به فرد مرسدس شناخته شوند.

رونمایی همزمان از کوپه جدید GT و SL

خودرو SL قرار است یک رزمناو لوکس راحت باشد در حالی که GT یک خودروی اسپرت با قابلیت پیست است. واگنر در ادامه به Road and Track توضیح داد که مطمئن است هر دو خودرو هماهنگ خواهند بود و به مشتریان کمک می‌کنند تا با استفاده از آن‌ها آماده رونمایی از مدل‌های متنوع‌تر این شرکت باشند.

خط بالای SL ۶۳ به صورت استاندارد و دارای سیستم تعلیق بادی AMG Active Ride Control است. این بدان معناست که سرنشینان از یکی از راحت‌ترین سیستم‌های تعلیق در جاده‌ها لذت خواهند برد. مدل جدید کوپه GT به عنوان رقیب مستقیم پورشه ۹۱۱ در پیست نوربرگ رینگ شناخته می‌شود در حالی که SL خودرویی برای راحتی در تعطیلات است.

رونمایی همزمان از کوپه جدید GT و SL

بیشتر بخوانید

مرسدس برای دوستی با طبیعت، ون Sustaineer را معرفی کرد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو