واکنش پلیس به احتمال لغو محدودیت تردد شبانه


واکنش پلیس به احتمال لغو محدودیت تردد شبانه

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره فعالیت اصناف بعد از نیمه شب و زیست شبانه گفت: اگر بحث نظم و آرامش این موضوع فراهم شود قطعا مشکلی وجود ندارد.

آفتاب‌‌نیوز :

سردار رحیمی در پایان جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی استان تهران در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از استاندار تهران برای برگزاری این جلسه گفت: قطعا تشکیل این قرارگاه جهادی و پای کار آمدن با قدرت آن، می‌تواند نقش به سزائی در مقابله با آسیبهای اجتماعی داشته باشد. برهمین اساس نیروی انتظامی به عنوان مجری با تمام توان در خدمت این قرارگاه خواهد بود.

وی افزود: با اولویت مبارزه با معتادان متجاهر که در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار نفر به صورت رها شده در تهران داریم و ۴۰۰۰ معتاد متجاهر با مشکلات بیماریهای واگیر دار وجود دارند و همچنینن کودکان خیابان. در همه این موارد پلیس با تسلط و اشرافی که روی این گروه‌ها و افراد دارد به محض فراهم شدن بستر لازم آمادگی کامل دارد تا با این موضوع برخورد و نسبت به جمع آوری آنها اقدام کند تا پایتخت به عنوان یک الگو معرفی شود.

رحیمی ادامه داد: بخش زیادی از این افراد از اتباع بیگانه هستند؛ اما در حال حاضر این افراد نیز شهروند ما هستند و باید برابر قانون با این موضوع برخورد کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سوالی در خصوص فعالیت اصناف پس از ساعات ۲۴ و به صورت کلی در خصوص زیست شبانه گفت: ما اعلام کرده ایم هر فعالیتی بعد از نیمه شب قبل از اتفاق افتادن باید بحث نظم و آرامش آن فراهم شود. قطعا اگر بسترها فراهم شود مشکلی وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا