دوربین های سوزنی کوچک متصل به موبایل


دوربین های سوزنی کوچک متصل به موبایل

با پیشرفت تکنولوژی و توسعه قطعات الکترونیکی و انواع بردها و چیپست ها، روز به روز سایز تجهیزات و دستگاه های الکترونیکی کوچک تر، ریزتر و سوزنی تر می شود.  انواع دوربین های فیلمبرداری، عکاسی و دوربین های مداربسته نیز از این پیشرفت تکنولوژی بی بهره نمانده اند.  

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مینی دی وی پرو، در آغاز دوربین های کوچک و دوربین های بسیار ریز برای کاربردهای بسیار خاص علمی و نظامی مورد استفاده قرار گرفتند. با ارزان تر شدن این نوع از دوربین ها، کاربرهای جدید و عمومی تری برای آنها ایجاد شده است. دوربین‌های کوچک که به دوربین مخفی و بند انگشتی نیز شناخته می‌شوند در ابتدا برای اهداف تحقیقاتی و علمی طراحی شدند. پس از موفقیت این دوربین در آزمایشگاه‌ها، مراکز علمی و مراکز نظامی از آن برای کاربردهای دیگری نیز استفاده شد. برای مثال این روزها این دوربین ها یکی از بخش‌های ضروری دزدگیر اماکن به شمار می‌رود. یکی از کاربردهای آن در خودرو به منظوری پیشگیری از سرقت است. با نصب یک دوربین کوچک سوزنی در کنار دزدگیر خودرو به راحتی می‌توان از خودرو در برابر سارقین و آسیب‌های مختلف به ماشین جلوگیری کرد. در چند سال اخیر، دوربین سوزنی با قابلیت اتصال به موبایل یا همان دوربین های وایرلس، محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

نمونه ای از دوربین های سوزنی کوچک:

دوربین فلتی بیسیم S06 Wifi کوچک رم خور، شارژی

دوربین ماژولار فلتی S06، دوربینی مخفی سوزنی است با لنز بسیار کوچک با قابلیت های بسیار زیاد که فیلمبرداری مخفی و پنهان به صورت 24 ساعته را با باتری رگلاتوری خود ارائه می دهد. به راحتی می توانید این دوربین را از دید همگام مخفی نگهدارید. لنز این دوربین بسیار کوچک است، هم اندازه یک دکمه لباس شماست. دوربین S06 متصل شده به IP و نمایش زنده تصاویر بدون محدویت مسافت روی تمامیه تلفن های همراه اندورید و IOS.

دوربین های سوزنی کوچک متصل به موبایل

این دوربین فلتی رم خور، قابل شارژ حتی در زمان فیلمبرداری است. دارای وا فای Wifi داخلی است که تا 15 متر پاسخگوی شماست. فیلمبرداری 1080P همراه با صدای واضح شما را شگفت زده خواهد کرد به طوری که می توانید یکی از حالت های (1080P-720P-480P) را برای فیلمبرداری انتخاب کنید. این دوربین کوچک قابلیت مدیریت کامل روی نرم افزار در تلفن های همراه اندروید و IOS را دارد.

دوربین بیسیم wifi : مشاهده فیلم های در حال ضبط یا فیلم های ضبط شده (P2P) به صورت زنده بر روی تلفن همراه

تماشای آنلاین تصاویر بدون محدودیت مسافت

کیفیت ضبط فیلم :1080P

لنز قدرتمند 8 مگاپیکسلی

ضبط 24 ساعته فیلم

ضبط حلقه ای Time Loop

تشخیص حرکت Motion Detection ✅ دریافت پیام به محض مشاهده حرکت در میدان دید دوربین

پشتیبانی Androin ، IOS

پشتیبانی از حافظه 32 گیگابایتی MicroSD

اتصال منبع تغذیه دائمی

دوربین سوزنی کوچک متصل به موبایل را از کجا خریداری کنیم

در کل این دوربین سوزنی و کوچک متصل به موبایل به خاطر برندهای بسیار زیادی که در سرتاسر دنیا مشغول تولید این دوربین های سوزنی می باشند، دارای تنوع بسیار زیادی چه از لحاظ کارکرد چه از لحاظ ویژگی های ظاهری یا فنی می باشند، از این رو سایت مینی دی وی پرو مفتخر است که با ارایه بخش مقایسه که در نوار سمت راست سایت می توانید به آن دسترسی داشته باشید، به راحتی می توانید این دوربین ها را از همه لحاظ با هم مقایسه و برای خرید دوربین ورزشی متناسب با ویژگی هایی که از آن انتظار دارید به راحتی دوربین سوزنی کوچک خوش قیمت خود را تهیه نمایید.

جهت خرید دوربین سوزنی متصل به گوشی و موبایل به وب سایت مینی دی وی پرو (MiniDvPro.com) مراجعه کنید یا از راه های زیر اقدام به تماس با فروشگاه کنید.

شماره های تماس: 02144766452 | 09104696569

آدرس: دهکده المپیک، جنب سینما دهکده پاساژ ونوس پلاک 22

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی