افشاگری عجیب داریوش مصطفوی از یک اتفاق فاجعه بار در فدراسیون فوتبال


افشاگری عجیب داریوش مصطفوی از یک اتفاق فاجعه بار در فدراسیون فوتبال

داریوش مصطفوی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران و رئیس کمیته بدوی صدور پروانه حرفه ای باشگاه ها مدعی شد که فدراسیون پول سفر تیم ملی به لبنان را هم ندارد. نوشته افشاگری عجیب داریوش مصطفوی از یک اتفاق فاجعه بار در فدراسیون فوتبال...

افشاگری عجیب داریوش مصطفوی از یک اتفاق فاجعه بار در فدراسیون فوتبال

داریوش مصطفوی : فدراسیون فوتبال پول سفر تیم ملی به لبنان را هم ندارد !
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۲۳:۲۹
افشاگری عجیب داریوش مصطفوی از یک اتفاق فاجعه بار در فدراسیون فوتبال

داریوش مصطفوی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران و رئیس کمیته بدوی صدور پروانه حرفه ای باشگاه ها مدعی شد که فدراسیون پول سفر تیم ملی به لبنان را هم ندارد.

افشاگری عجیب داریوش مصطفوی از یک اتفاق فاجعه بار در فدراسیون فوتبال

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاش هرگز فیلم حضور داریوش مصطفوی در برنامه شب های فوتبالی را نمی دیدیم و حرف های او درباره فدراسیون فوتبال را نمی شنیدیم.

داریوش مصطفوی با این حضور و با این حرف ها، اندک دوستان و دوستدارانش را ناامید کرد. مگر می شود رییس اسبق فدراسیون فوتبال بعد از ۶۰ سال حضور در این ورزش، اینگونه به اعتبار خود چوب حراج بزند؟

انگار داریوش مصطفوی نذر دارد هر ده، پانزده سال یک بار با حرف هایش خود را سوژه خنده اهالی فوتبال کند!

داریوش مصطفوی که در سال های میانه دهه ۸۰ بعد از ملاقات با محمد علی آبادی رییس وقت سازمان تربیت بدنی جمله معروف «در این نیم ساعت مهندس چیزهایی به من گفت که در ۵۰ سال حضور در فوتبال، یاد نگرفته بودم» را گفته بود، حالا در روزهای میانی پاییز ۱۴۰۰، حرف هایی می زند که دست کمی از آن شوخی اش با علی آبادی ندارد. داریوش مصطفوی تقریبا ۱۵ سال طول کشید به آنهایی که دوستش داشتند بفهماند منظورش از تعریفی که از علی آبادی کرد، این نبود که پخش شد و حالا لابد باید از امروز تلاش کند به دوستانش بگوید منظورش از این تعریف های عجیبی که از رییس جدید فدراسیون فوتبال کرد، این نبود که آنها برداشت کردند.

حرف های تاریخی داریوش خان از علی آبادی تا عزیزی خادم

چهاردهم تیر ماه سال ۱۳۸۵ وقتی داریوش مصطفوی از اتاق محمد علی آبادی بیرون آمد، به خبرنگاران گفت:

نصایح مهندس علی آبادی برای من بسیار جالب بود. پس از پنجاه سال که در فوتبال این مملکت هستم چیزهای جدیدی آموختم.

اما دهم آبان ۱۴۰۰ داریوش مصطفوی یک حماسه جدید را رقم زد و در حمایت از شهاب عزیزی خادم در برنامه شب های فوتبالی گفت:

از رییس جمهور نمی خواهیم دغدغه فنی فوتبال را داشته باشد. این رییس فدراسیون که اسمش را هم یادم می رود، خود عزیزی خادم مسائل فنی فوتبال را بلد است! تیم شان بلدند! یک مسئول حقوقی دارند که شاهکار است! (معلوم نیست عزیزی خادم کدام مسئول بخش حقوقی را به داریوش خان نشان داده که مصطفوی، اینچنین به وجد آمده و وسط بحث فنی فوتبال، به یاد تیم حقوقی افتاده!) از رییس جمهور خواهش می کنم دغدغه اقتصادی داشته باشد و بودجه ۵۰۰ میلیون یورویی به فوتبال بدهد! این رییس فدراسیون که اسمش را هم یادم می رود! همین عزیزی خادم، خیلی کارش را بلد است، از صنعت آمده و پول را باید به او بدهند!

مدیر صنعتی نباید درآمدزا باشد؟ فیفا با پول گرفتن از سیاست مشکل ندارد؟

حرف های داریوش مصطفوی به حدی عجیب بود که مهدی توتونچی به حرف آمد و گفت:

این مدیر که از صنعت آمده امیدواریم درآمدزا هم باشد!

خب راست می گوید، اگر قرار است باز هم سازمان برنامه و بودجه پول بدهد و رییس جمهور کمک کند و مجلس بودجه بگذارد، دیگر نیاز نداشتیم ایشان مثلا از صنعت بیایند. خرج کردن را که همه بلد هستند. راستی الان که در تلویزیون کاسه دست می گیرید و از رییس جمهور پول می خواهید، فیفا به خاطر دخالت سیاست در فوتبال تعلیق تان نمی کند؟ فیفا به خاطر نداشتن شفافیت مالی و وابسته کردن فوتبال به پول سیاست، با شما برخورد نمی کند؟ اما همین که پارلمان بگوید چرا با شرکت مشکوک قرارداد بستید، چماق تعلیق فیفا روی سر فوتبال ایران بلند می شود؟ آقا اجازه، اینهایی که بلدند؛ حمیدرضا مهرعلی و شرکا هستند یا خوبان عالم و رفقا؟

تیم ملی، چارترت کو؟

بگذریم؛ دوستان، داریوش خان را به عنوان رییس کمیته استیناف ستاد صدور مجوز حرفه ای به برنامه شب های فوتبالی فرستاده بودند تا علاوه بر انتقاد از مدیران استقلال و پرسپولیس در بحث صدور مجوز حرفه ای، حامی فدراسیون باشد اما مصطفوی ناخواسته چیزی گفت که تمام ادعاها و وعده های رویایی فدراسیون را زیر سوال برد. مصطفوی در شب های فوتبالی گفت:

الان تیم ملی می خواهد برای بازی برود لبنان ولی پول بلیت هواپیما ندارد! بگذارید بدون تعارف به شما بگویم، بگذارید رو راست بگویم الان برای بازی با اردن! می خواهند بروند پول ندارند.

چی شد؟ مگر حسین شریفی در رادیو پز نداد که هواپیمای اختصاصی برای تیم ملی تهیه شده است و جناب رییس هواپیمایی فلان، عضو ستاد جام جهانی هستند! مگر همین آقا، رییس هواپیمایی فلان را با خودشان به لیتوانی نبردند؟ مگر قرار نبود تمام پروازهای تیم ملی با همین هواپیمایی و چارتر باشد؟ پس پول دیگر برای چیست؟ اگر ایشان در ازای پروازها پول می گیرند که دیگر برای چه سر فوتبال منت می گذارید و رفیق تان را در لیست کاروان همراهان تیم ملی فوتسال به لیتوانی می فرستید؟ اگر هم پول نمی گیرند چرا به یک پیرمرد می گویید پول بلیت سفر به لبنان را نداریم تا او در تلویزیون بنشیند و برای بازی با اردن!!! به نفع شما و برای شما پول طلب کند؟ اصلا پول های قبلی را چه کردید؟ وزارت ورزش و جوانان دولت قبل مدعی بود همان روزهای اول بالغ بر ۱۰ میلیارد به شما داده، در ادامه گفته شد ۱۰ میلیارد هم از سازمان لیگ گرفته اید، ۶۰ میلیارد هم گفتند سازمان برنامه و بودجه داد، ۱۸ میلیارد هم پول انتقال جهانبخش به برایتون به حساب فدراسیون نشست… تازه شستا هم مدعی است پولی که از فدراسیون قبلی گرفته بود را به فدراسیون فعلی برگردانده… اگر این عددها درست نیست که به قول سراجی، لعنت خدا بر آنها که می گویند و لطفا همین امروز تکذیبش کنید تا از فردا توی دهان هر کسی بزنیم که گفت فدراسیون از این طرف و آن طرف پول گرفته و خرج کرده ولی اگر درست است، بی زحمت اول تکلیف پول های قبلی را روشن بفرمایید و بعد پیرمرد را در ۸۰ سالگی به تلویزیون بفرستید تا این بار از رییس جمهور طلب کمک ۵۰۰ میلیون یورویی کند! اگر ناراحت نمی شوید جسارتا غلامرضا علیخانی و سایر شرکای تجاری جناب مهرعلی که قرار بود فدراسیون را تجاری سازی بفرمایند، نتوانستند از طریق طراحی سوپر مارکت مشکلات مالی فدراسیون را حل کنند؟

به مصطفوی هم فرمودید دکتر تشریف دارید؟

داریوش مصطفوی شاهکارش را اینگونه کامل کرد؛

رییس فدراسیونی آمده که دکتر است! زبان انگلیسی صحبت می کند! پول را باید به او بدهند تا خرج کند. دو میلیون یورو؟ پانصد میلیون یورو باید به او بدهند! ولی به او حمله می کنند! عزیزی خادم کار خوب می کند به او حمله می کنند! کار بد که تا به حال نکرده! هر کاری می کند حمله می کنند!
جان؟ عزیزی خادم تا به حال کار بد نکرده؟ داریوش خان معنی بد را نمی داند یا معیارهایش برای تشخیص خوب و بد با معیارهای جامعه فرق دارد؟ داریوش هم داریوش قدیم… این مصطفوی، آدم را مایوس می کند… اما فقط یک سوال باقی می ماند؛ به داریوش مصطفوی هم گفتید دکتر هستید؟ مدرک دکترای نابغه هوش مصنوعی را که ندیدیم، مدرک دکترای شما را می توانیم ببینیم؟ دکتر معرفی کردن شما هم مثل معرفی رابر دومان به عنوان نماینده آل اشپورت است که در سایت فدراسیون فوتبال، نماینده انحصاری آل اشپورت معرفی شده ولی در سایت برند، اصلا نام و نشانی از آن نیست؟

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر