همه جایگاه‌های جنوب آذربایجان غربی هم به سامانه هوشمند سوخت متصل شد


همه جایگاه‌های جنوب آذربایجان غربی هم به سامانه هوشمند سوخت متصل شد

مهاباد- ایرنا- مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: با تلاش کارکنان این منطقه، همه 71 جایگاه‌ عرضه سوخت جنوب استان به سامانه هوشمند متصل شده و خدمت رسانی این جایگاه ها ادامه دارد.

سید جواد فیض حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت در جنوب استان امکان عرضه سوخت با کارت هوشمند فراهم شده است.

وی اضافه کرد: عرضه سوخت از طریق سامانه هوشمند با نرخ یارانه ای و نرخ آزاد در این جایگاه ها در حال انجام بوده و روال سوختگیری خودروها به حالت عادی خود بازگشته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان در اختلال به وجود آمده در طول هفته یک هفته گذشته اضافه کرد: پس از اختلال در سامانه هوشمند سوخت، اکثر جایگاه‌ها در کمتر از ۱۰ ساعت با نرخ آزاد به چرخه فعالیت بازگشتند.

فیض حسینی افزود: ۱۳ تیم فنی و پشتیبانی در طول یک هفته گذشته با تلاش شبانه روزی خود توانستند جایگاه‌های سوخت را دوباره راه اندازی کنند.

وی با قدردانی از همراهی شهروندان و به ویژه رسانه ها در اطلاع رسانی به موقع اضافه کرد: سهمیه موجود در کارت های سوخت شهروندان نیز بدون تغییر باقی مانده و مردم می توانند از آنها استفاده کنند.

به گزارش ایرنا،از روز گذشته نیز جایگاه های سوخت شمال استان به سامانه هوشمند وصل شده و با کارت سهمیه ای اقدام به ارائه خدمات می کنند.

از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه چهارم آبان ماه به علت وجود مشکل سامانه ای، ارائه خدمات در جایگاه های عرضه سوخت کشور و به تبع آن آذربایجان غربی قطع شده بود.

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب هشت شهر جنوب آذربایجان‌غربی شامل بوکان، مهاباد، نقده، پیرانشهر، سردشت، میاندوآب، شاهیندژ و تکاب را زیرپوشش دارد.

این شرکت دارای هشت ناحیه مرکزی و ۱۰۲ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مشتمل بر جایگاه های تک منظوره سوخت مایع، جایگاه های ۲ منظوره سوخت مایع و گاز طبیعی فشرده شده، جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی و ۲۵۳ فروشندگی نفت سفید و نفت‌گاز شهری و روستایی و ۱۸ باب تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403