استانداران استان‌های مرکزی و قم از هیات وزیران رای اعتماد گرفتند


استانداران استان‌های مرکزی و قم از هیات وزیران رای اعتماد گرفتند

تهران- ایرنا- اعضای هیات دولت در نشست امروز به فرزاد مخلص‌الائمه و سیدمحمدتقی شاهچراغی به ترتیب برای تصدی استانداری استان‌های مرکزی و قم رای اعتماد دادند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در جلسه هیات دولت به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، استانداران منتخب استان‌های مرکزی و قم از هیات وزیران رأی اعتماد گرفتند.

اعضای دولت پس از بررسی برنامه‌ها و سوابق اجرایی و مدیریتی استانداران پیشنهادی وزارت کشور، آقایان فرزاد مخلص‌الائمه و سید محمدتقی شاهچراغی را به ترتیب به عنوان استانداران مرکزی و قم تعیین کردند.

فرزاد مخلص‌الائمه استاندار جدید استان مرکزی متولد ۱۳۵۱ اراک است و پیش از این مسئولیت معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس سازمان بازرسی کل کشور را برعهده داشته است. وی دارای مدرک دکتری در رشته مدیریت و آینده پژوهی است و تالیفاتی در حوزه اقتصاد صنعتی و انرژی دارد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سید محمد تقی شاهچراغی استاندار جدید قم، فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم بود. وی در سوابق خود فرماندهی سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران ، فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان ، فرماندهی سپاه کربلای مازندران را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا