می‌توانیم اراده خود در فضای مجازی را به دشمن تحمیل کنیم


می‌توانیم اراده خود در فضای مجازی را به دشمن تحمیل کنیم

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: امروز که جنگ، جنگ اراده‌ها و تحمیل اراده‌ها در فضای مجازی است می‌توانیم اراده خود را بر اراده دشمن در سطح منطقه تحمیل کنیم.

سردار مجتبی فدا، امروز(چهارشنبه-۱۲ آبان) در آیین افتتاحیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، اظهار کرد: این رویداد ظرفیت خوبی است که باید همگرا، همپوشا و همنوا و در یک جبهه واحد در مقابل استکبار جهانی باشد.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم وحدت، همدلی و انسجام را در فضای مجازی فراهم کنیم و یکدیگر را خنثی نکرده و بنابر توصیه‌های مقام معظم رهبری که سفارش به عمل منطقی و معقول، صداقت و جلوگیری از تهمت و افترا در فضای مجازی می‌کنند، عمل کنیم، در دنیا تأثیرگذار خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: امروز که جنگ، جنگ اراده‌ها و تحمیل اراده‌ها در فضای مجازی است می‌توانیم اراده خود را بر اراده دشمن در سطح منطقه تحمیل کنیم.

فدا عنوان کرد: انقلاب اسلامی هواخواهان و مشتاقان زیادی در منطقه دارد که می‌توانیم آرام و با ظرافت، با ظرفیت‌هایی که نظام و انقلاب جمهوری اسلامی دارد این هواخواهان را همگام و همراه با نظام مقدس جمهوری اسلامی کنیم.

وی با آرزوی موفقیت برای شرکت کنندگان و اینکه یک شهید را محور و الگوی حرکت قرار دهید، ادامه داد: این جمع توانایی‌های زیادی دارد و شما جا پای شهدا گذاشته‌اید.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در پایان آغاز سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج اصفهان را با رمز یا فاطمه الزهرا(س) اعلام کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق