هفته مصاف مدعیان/ میزبانی سپاهان و گیتی پسند از حریفان در خانه


هفته مصاف مدعیان/ میزبانی سپاهان و گیتی پسند از حریفان در خانه

هفته هشتم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور با دیدار مهم تیم‌های گیتی پسند و ملی حفاری، سپاهان و چیپس کامل مشهد و مس سونگون در برابر کراپ الوند همراه است.

رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (۱۳ و۱۴ آبان ماه) با انجام هفت دیدار در شهرهای ری، اصفهان (۲دیدار) قزوین، مشهد، زرند و کرج پیگیری می شود.

در اصفهان و در یکی از دیدارهای مهم این هفته تیم رده دومی گیتی پسند از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه در ورزشگاه پیروزی میزبان تیم ملی حفاری رده دوازدهمی است، شاگردان کشاورز در هفته هفتم ۳ بر یک از سد تیم خوب و جنگنده راگای شهر ری گذشتند و ملی حفاری با نتیجه ۶ بر۳ مغلوب کراپ الوند شدند.

فرزین صالح، مصطفی کرد، بهنام نبی پور و محمدعلی آقایی قضاوت بازی دو تیم گیتی پسند و ملی حفاری را قضاوت خواهند کرد، علیرضا رجبی نیز ناظر داوری این بازی است.

در دیگر دیدارهای روز پنجشنبه نیز راگای شهر ری به مصاف فردوس قم می رود، کراپ الوند میزبان مس سونگون رده سومی است، فرش آرا در خانه از زندی بتن کلاردشت میزبانی می کند وفولاد زرند ایرانیان به مصاف شهروند ساری می رود.

سپاهان دیگر نماینده اصفهان نیز جمعه ۱۴ آبان از ساعت ۱۶ در سالن آبفا رو در روی چیپس کامل مشهد می رود، دیداری که مهدی طاهری، محمدتیموری، محمدعلی آقایی و بهنام نبی پور با نظارت عبدالکریم سیستانی کادر داوری آن را تشکیل می دهند.

تیم رده چهارمی مقاومت البرز کرج و سن ایچ ساوه صدرنشین دیگر بازی روز جمعه را برگزار خواهند کرد.

در جدول رده بندی تیم‌های سن ایچ ساوه، گیتی پسند اصفهان، مس سونگون رده های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند و سپاهان در رده هشتم این جدول قرار دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی