بررسی میتسوبیشی اوتلندر 2022: متفاوت با سه نسل قبلی + فیلم با زیر نویس فارسی


بررسی میتسوبیشی اوتلندر 2022: متفاوت با سه نسل قبلی  + فیلم با زیر نویس فارسی

میتسوبیشی اوتلندر جدید نسخه جدیدی از یک طراحی آشنا نیست، بلکه یک مدل کاملاً جدید و متفاوت حاصل همکاری میتسوبیشی با نیسان است. اوتلندر 2022 که در واقع نسل چهارم این مدل محسوب می‌شود تفاوت زیادی با 3 نسل قبلی خودش دارد. این مدل که روی پلتفرم...

میتسوبیشی اوتلندر جدید نسخه جدیدی از یک طراحی آشنا نیست، بلکه یک مدل کاملاً جدید و متفاوت حاصل همکاری میتسوبیشی با نیسان است. اوتلندر ۲۰۲۲ که در واقع نسل چهارم این مدل محسوب می‌شود تفاوت زیادی با ۳ نسل قبلی خودش دارد.

این مدل که روی پلتفرم CMF-CD رنو نیسان ساخته شده است، از موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی I-4 نیسان با توان ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۱۸۱ پوند فیت بهره می‌برد.

شتاب ۰ تا ۶۰ مایل در ساعت اوتلندر جدید مانند نیسان ایکس تریل ۸.۵ ثانیه است و ۱۶.۵ ثانیه طول می‌کشد تا مسافت یک چهارم مایل را طی کند.

کابین این مدل جادارتر از نسل قبلی به نظر می‌رسد و در آن شاهد نمایشگر لمسی استاندارد ۸ اینچی با قابلیت اتصال گوشی‌های هوشمند هستیم. در مقابل راننده یک نمایشگر چندمنظوره ۷ اینچی قرار دارد که نسخه ۱۲ اینچی آن نیز قابل سفارش است.

کنسول مرکزی عریض فضای ذخیره‌سازی خوبی را فراهم می‌کند، در حالی که گنجایش بار در عقب فقط ۱۱.۷ فوت مکعب است. البته اگر ردیف سوم را جمع کنیم این فضا به ۳۳.۵ فوت مکعب و اگر ردیف دوم را هم جمع کنیم به ۷۸.۳ فوت مکعب می‌رسد.

مصرف سوخت نسخه تمام چرخ محرک در شهر ۲۴، در بزرگراه ۳۰ و به صورت ترکیبی ۲۶ مایل بر هر گالون است.

نسخه پلاگین هیبریدی اوتلندر ۲۰۲۲ نیز عرضه خواهد شد، اما فعلاً فقط سه نسخه از آن در دسترس هستند. قیمت نسخه پایین‌رده ES از ۲۷۷۴۵ دلار و قیمت نسخه بالارده SEL از ۳۴۰۹۰ دلار شروع می‌شود. سیستم تمام چرخ محرک با هزینه ۱۸۰۰ دلار برای تمام نسخه‌ها قابل سفارش است.

امروزه منطقی است که شرکت‌های خودروسازی برای کاهش هزینه‌های تولید با یکدیگر همکاری کنند و این مشارکت معمولاً به سود هر دو طرف است. میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲ نیز از جنبه‌های مختلفی بهتر از نسل‌های قبلی خودش است و کسانی که به دنبال خرید یک کراس‌اوور کامپکت هستند باید آن را در نظر داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان