پنج اثر مکتوب با عنوان کرونا در ایلام رونمایی شد


پنج اثر مکتوب با عنوان کرونا در ایلام رونمایی شد

ایلام - ایرنا - پنج اثر مکتوب با موضوع کرونا در آیینی با عنوان کرونا، کتاب و فرهنگ عمومی روز چهارشنبه در مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، این آثار با عنوان ماسک اثر خداداد ابراهیمی، کرونا آتش بدون دود اثر مرتضی حاتمی، نقش تغذیه مناسب در پیشگیری و درمان کرونا ویروس اثر مشترک صادق امیدی و دینا قلی پور، راهنمای مراقبت از قهرمانان کوچولو اثر وحیده میرزایی و لار و کرونا اثر مشترک منصور محبی و رومینا ملکشاهی در این آیین رونمایی شدند.

معاون اقتصادی استاندار ایلام در این آیین با تقدیر از پدید آورندگان این آثار همچنین بصورت ویژه از اصحاب رسانه که در مدت ۲ سال اخیر در زمینه کرونا تولید محتوا داشته اند، تقدیر کرد.

جهانگیر رستم زاد اظهار کرد: اهالی رسانه این استان کمک کار و همراه ما در قرارگاه و ستاد کرونا بودند و در این مدت بیشترین زحمت را اصحاب رسانه این استان متحمل شده اند.

وی گفت: این قشر فرهیخته اگرچه آنگونه که باید از نظر مالی مورد تقدیر قرار نگرفته ولی بدون هیچ چشمداشتی خدمت کردند که بدون شک اجرشان با خداوند متعال خواهد بود.

این برنامه در آستانه ۱۴ آبان ماه روز فرهنگ عمومی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان ایلام و موسسه فرهنگی، هنری عصر پیام ایلام برگزار شد.

اجرای نمایش و افتتاح کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و ارتباطات از دیگر برنامه هایی بود که در حاشیه این همایش برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی