دانشگاه امام قزوین با کلرمونت فرانسه تفاهم نامه همکاری منعقد می کند


دانشگاه امام قزوین با کلرمونت فرانسه تفاهم نامه همکاری منعقد می کند

قزوین - ایرنا - معاون امور بین الملل دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: بین 2 دانشگاه امام خمینی (ره) و کلرمونت فرانسه در زمینه تبادل استاد و دانشجو تفاهم نامه همکاری منعقد می شود.

به گزارش ایرنا، روح الله بیات روز چهارشنبه در دیدار با هلگا ژوپن استاد تمام و معاون رییس دانشگاه کلرمونت فرانسه اظهار داشت: دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) دارای ظرفیت های زیادی در دانشکده های مختلف حوزه مدیریت، فنی و مهندسی، علوم پایه و معماری و شهرسازی، تسهیلات و امکانات مرکز آموزش زبان فارسی برای زبان آموزان خارجی می باشد.

وی افزود: این ظرفیت ها کمک می کند تا دانشجویان خارجی با دغدغه خاطر کمتری به موضوعات تحصیلی خود پرداخته و علاوه بر آن زبان فارسی را هم به خوبی بیاموزند.

این مسوول گفت: مرکز زبان فارسی این دانشگاه بهترین مرکز زبان موجود در دانشگاه های کشور است و تجربه بسیار خوبی در زمینه زبان آموزی دانشجویان خارجی دارد.

بیات اضافه کرد: انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این 2 دانشگاه می تواند باعث افزایش موفقیت های تحصیلی و فرهنگی دانشگاه ها شود و امیدواریم این مهم به زودی محقق شود.

در پایان این جلسه، هلگا ژوپن به ارائه توضیح در خصوص موقعیت دانشگاه کلرمونت، ارتباطات قوی آن با سایر دانشگاه های فرانسوی، بازار و صنعت و پتانسیل های آن برای تبادلات علمی، همکاری و پذیرش محققان و اساتید ایرانی پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟