حضور در مراسم 13 آبان توطئه دشمنان را خنثی می‌کند


حضور در مراسم 13 آبان توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

گرگان - ایرنا - فرمانده سپاه نینوای گلستان با یادآوری نقش یوم الله 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی بر ضرورت حضور همه اقشار در مراسم اجتماع‌محور این روز با هدف خنثی‌کردن توطئه دشمنان تاکید کرد.

سردار علی ملک‌شاهکوهی روز چهارشنبه در مراسم آغاز به کار سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیح گلستان اظهار داشت: ۱۳ آبان حاصل سه رویداد مهم در تاریخ انقلاب اسلامی از جمله شهادت دانش‌آموزان تهرانی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ است که همه باید با حضور در مراسم این روز یاد همه شهدای ایران اسلامی از جمله ۳۶ هزار شهید دانش آموز را گرامی بداریم.

۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۴۳ به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم ستمشاهی و استعمار و دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در سال ۱۳۵۷ است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان همچنین بر هوشیاری مقابل توطئه دشمنان نظام تاکید کرد و افزود: یکی از راه های جلوگیری از نفوذ استکبار، سرمایه گذاری در حوزه سالم سازی فضای مجازی و تولیدات فاخر و بومی به ویژه برای سنین ۹ تا ۱۲ سال است.

شعار محوری ۱۳ آبان امسال "ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا" است.

مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان فردا صبح ( پنجشنبه) در شهرستان های استان گلستان همزمان با سراسر کشور با اجرای کامل مصوبات ستاد ملی کرونا به صورت تجمع محور در فضای باز برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد