دانلود قسمت سوم سریال نیسان آبی


دانلود قسمت سوم سریال نیسان آبی

دزدیده شدن نیسان آبی جمشید به خودی خود برای رضا مشکل بزرگی بود. اما الان داستان پیچیده‌تر از قبل شده است. چون ماجرای دزدی از گاوداری پیش آمده است. با تماشا و دانلود قسمت سوم سریال نیسان آبی متوجه می‌شویم رضا در چه دردسر بزرگی گیر افتاده است. دانلود قسمت سوم سریال نیسان آبی شاید […] نوشته دانلود قسمت سوم سریال نیسان آبی...

دانلود قسمت سوم سریال نیسان آبی

شاید بدشانس‌ترین آدمی که سریال‌های طنز به خود دیده است، رضای سریال نیسان آبی باشد. او مرد خوش‌قلبی است و دوست دارد خانواده‌اش را سروسامان بدهد. اما بدبیاری‌ها و اتفاقات عجیب اطراف رضا او را دچار دردسر کرده است.

با تماشا و دانلود قسمت سوم سریال نیسان آبی دیدیم که دزدی گاوداری برای رضا گران تمام شده است. چون او به عنوان نگهبان در دامداری استخدام شده بود. اما دزدیده شدن نیسان آبی جمشید تمرکز او را برای کار جدیدش بهم زد. حالا باید صبر کنیم ببینیم ادامه ماجرا چه خواهد شد.

سریال نیسان آبی مورد توجه بسیاری از تماشاگران قرار گرفته است. تاکنون ۹۳٪ مخاطبین از تماشای این سریال رضایت داشته‌اند. به طوری که فیلیمو خبر داده است که سریال نیسان آبی بیش از ۲۸ میلیون ساعت توسط کاربران تماشا شده است.

منوچهر هادی این روزها با سریال جدید خود حسابی مورد توجه قرار گرفته است. او پس از سریال‌های درام و خانوادگی «دل» و «گیسو»، به سراغ یک موضوع کمدی رفته است. سعید دولتخانی و سعید هوشیار با نگارش فیلمنامه سریال نیسان آبی، به هادی کمک کرده‌اند تا ماجراهای جمشید و رضا را روایت کنند.

مهران غفوریان، حسین یاری، یکتا ناصر و بهناز جعفری از بازیگران اصلی سریال جدید فیلیمو هستند. همچنین، جمشید هاشم‌پور ستاره باسابقه سینمای ایرانی نیز در سریال نیسان آبی نقش‌آفرینی کرده است.

جالب است بدانید، بهادر مالکی صداپیشه عروسک «فامیل دور» نیز به عنوان راوی در این سریال ایرانی حضور دارد. فیلیمو سریال نیسان آبی را روزهای چهارشنبه ساعت ۸ صبح در پلتفرم خود پخش می‌کند. گفتنی است، این سریال برای درجه‌سنی ۱۲+ سال در نظر گرفته شده است.

با توجه به استقبال مخاطبین از سریال نیسان آبی، در آینده شاهد رکوردشکنی‌های بسیاری از این مجموعه خواهیم بود. برای تماشا و دانلود قسمت سوم سریال نیسان آبی، شما می‌توانید به لینک پایین مراجعه کنید:

لینک دانلود

همچنین در کلیک بخوانید: دانلود قسمت دوم سریال نیسان آبی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی