توجه به ورزش اسکی در کهگیلویه و بویراحمد برای کارآفرینی ضروری است 


توجه به ورزش اسکی در کهگیلویه و بویراحمد برای کارآفرینی ضروری است 

یاسوج - ایرنا - رییس فدراسیون اسکی گفت: توجه جدی تر به رشته ورزشی اسکی در این استان برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال امری ضروری است. 

به گزارش ایرنا، عباس نظریان روز چهارشنبه در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد استانی مستعد برای رشته ورزشی اسکی بوده و به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی مناسب می تواند در زمینه اسکی و گردشگری ورزشی در کشور مطرح شود.

وی افزود: تنها ۱۵ استان کشور دارای هیأت اسکی بوده و کهگیلویه و بویراحمد نیز یکی از استان های دارای ظرفیت مطلوب در زمینه رشته ورزشی اسکی است.

رییس فدراسیون اسکی بیان کرد: اسکی یک رشته ورزشی جوان پسند بوده و دارای ۱۰ شاخه ورزشی زیرمجموعه است.

نظریان عنوان کرد: فدراسیون اسکی به منظور کمک هر چه بیشتر به توسعه این رشته ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد آمادگی داشته و حاضر به سرمایه گذاری لازم است.

توجه به سرمایه گذاری در امور ورزشی استان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: عوامل مؤثر بر تقویت روزافزون رشته های مختلف ورزشی در این استان از جمله اسکی با جدیت پیگیری می شود.

سید علی احمدزاده اظهار داشت: سرمایه گذاری لازم در تمامی بخش های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد به زودی انجام خواهد شد.

وی افزود: هیچ طرحی برای جامعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد در سفر ۹ مهرماه ۱۴۰۰ رییس جمهوری و برخی اعضای هیأت دولت به این استان ارائه نشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هرگونه طرح و برنامه مؤثر در توسعه ورزش این استان به لحاظ تأمین منابع مالی مورد نیاز از بودجه استانی و منابع متمرکز در کشور پیگیری می شود.

احمدزاده عنوان کرد: متولیان حوزه ورزش کهگیلویه و بویراحمد هر چه سریعتر طرح ها و برنامه های سازنده، علمی و مطالعه شده را تهیه و ارائه دهند.

وی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد یک استان کم نظیر برای ورزش های زمستانه، تابستانه و گردشگری ورزشی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403