دستگیری شکارچیان غیرمجاز در سلسله و چند خبر کوتاه از لرستان


دستگیری شکارچیان غیرمجاز در سلسله و چند خبر کوتاه از لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - دستگیری شکارچیان غیرمجاز در سلسله، برگزاری رزمایش اطفای حریق در خرم‌آباد، متلاشی شدن باند سرقت کابل و اعلام مکان‌های برگزاری مراسم روز دانش‌آموز از جمله اخبار کوتاه لرستان در روز چهارشنبه 12 آبان است.

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در سلسله

فرمانده انتظامی سلسله گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه ۲ شکارچی غیرمجاز اطراف شهرستان اقدام به شکار حیوانات مناطق حفاظت شده می کنند موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ عسکر عیسایی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی کاکارضا به محل مربوطه اعزام شدند و با دستگیری ۲ شکارچی، موفق به کشف و ضبط ۲ قبضه سلاح غیرمجاز و چندین لاشه حیوانات وحشی از آنان شدند.

وی با تاکید بر استمرار برخورد با متخلفان و شکارچیان، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تحرک مجرمانه، موارد مرتبط با شکارچیان غیرمجاز، مواد مخدر و سرقت را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برگزاری رزمایش اطفای حریق در خرم‌آباد

رزمایش اطفای حریق به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در میدان نیلوفر بوستان کیو برگزار شد که شهردار خرم آباد در این مراسم گفت: آموزش و پیشگیری یکی از مهمترین رسالت های سازمان آتش نشانی است.

سعید فتوحی افزود: آموزش عمومی اطفای حریق به شهروندان در محلات و مدارس شهر خرم آباد، می تواند در شرایط بحرانی از اتفاقات غیرقابل جبران جلوگیری نماید.

شناسایی و انهدام باند سرقت کابل و سیم در بروجرد

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: ۲۰ فقره سرقت کابل و سیم های برق در بروجرد کشف و باند سارقان متلاشی شد.

سردار یحیی الهی اظهار داشت: پلیس با انجام کار شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی چهار نفر اعضای این باند را در یکی از محلات بروجرد دستگیر کرد و متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۲۰ فقره سرقت سیم برق و کابل های مخابراتی اعتراف کردند.

وی با تاکید بر ضرورت گزارش موارد مشکوک به پلیس ۱۱۰ افزود: از مخفیگاه این افراد، انواع سیم، کابل های فشار قوی و قیچی بزرگ کشف و خودروی آنها نیز روانه پارکینگ شد.

برگزاری آیین گرامیداشت ۱۳ آبان

بنابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، آیین گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در خرم‌آباد با سخنرانی سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفان در مصلی الغدیر برگزار خواهد شد.

همچنین این آیین در مسجد امام خمینی (ره) بروجرد، میدان امام حسین (ع) الیگودرز، میدان راه‌آهن ازنا، میدان ولایت دورود، میدان شهید بهشتی پلدختر، مسجد امام حسین (ع) کوهدشت، مدرسه شاهد سلسله، مصلی دلفان، مصلی چگنی و خیابان آموزش و پرورش رومشکان برگزار می‌شود.

آیین گرامیداشت ۱۳ آبان در لرستان راس ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود و سخنرانان در مابقی شهرستان‌های استان امامان جمعه خواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403