توس‌مسیر مشهد به دنبال حفظ جایگاه شایسته در لیگ برتر بدمینتون است


توس‌مسیر مشهد به دنبال حفظ جایگاه شایسته در لیگ برتر بدمینتون است

مشهد- ایرنا- مربی تیم بدمینتون توس‌مسیر مشهد گفت: این تیم در بازی فردا مقابل نماینده اراک به دنبال پیروزی برای حفظ جایگاه حداقل سومی خود در نیم‌فصل لیگ برتر بدمینتون است.

سعید بابیانی روز چهارشنبه پیش از عزیمت به اراک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از بازی سنگینی که هفته گذشته برابر شهربابک کرمان داشتیم، تلاش کردیم همه بازیکنان را از لحاظ روحی و جسمی تقویت کنیم و پیش‌بینی ما این است که در بازی فردا به احتمال بسیار زیاد با نتایج ۳ بر ۲ یا ۴ بر یک پیروز خواهیم شد.
وی درباره ترکیب این هفته توس مسیر خاطرنشان کرد: از آنجا که بیشتر بازیکنان اراک ملی‌پوش و باتجربه هستند، تلاش ما بر ارائه ترکیبی قوی و کارآمد خواهد بود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر محمد زرچی که هفته گذشته بازی‌های سنگینی را پشت‌سر گذاشت، هنوز تا آمادگی کامل فاصله دارد و به همین علت امیررضا بیانی را برای بازی احتمالی به اراک می بریم.

مربی توس مسیر مشهد گفت: در نهایت، تصمیم آخر را با توجه به شرایط بازی خواهیم گرفت که کدام بازیکن در رقابت فردا حضور داشته باشد.
بابیانی خاطرنشان کرد: برای آنکه بتوانیم نیم‌فصل اول را در یکی از سه جایگاه نخست لیگ به پایان ببریم، باید اراک و سیستان‌وبلوچستان را ببریم، همچنین نباید امتیاز زیادی به حریفان داده یا بگذاریم بازی‌ها به گیم سوم کشیده شود زیرا در امتیازدهی بدمینتون همه این آیتم‌ها مؤثر است و ملاک فقط برد یا باخت نخواهد بود.

هفته ششم لیگ برتر بدمینتون مردان ایران درحالی آغاز خواهد شد که نماینده خراسان رضوی در دیداری حساس و سخت فردا به مصاف نماینده اراک خواهد رفت.
تیم توس مسیر که هفته گذشته در دیداری جنجالی نخستین شکست خانگی خود را مقابل شهرداری شهربابک تجربه کرد، این هفته مهمان اراک خواهد بود. اراکی ها نیز هفته گذشته بازی را با نتیجه ۴ بر یک به سیستان‌وبلوچستان واگذار کرده بودند و هر دو تیم انگیزه‌های فراوانی برای جبران شکست اخیر خود دارند.

توس مسیر مشهد پس از بازی با اراک، در هفته آخر از نیم‌فصل لیگ برتر مردان ایران، میزبان سیستان‌ وبلوچستان خواهد بود و این تیم اکنون با ۲ برد و ۳ باخت در جایگاه پنجم جدول هشت‌تیمی لیگ برتر بدمینتون قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل