جادوگری در فوتبال ایران قسمت 10 / از زوج سازی به دستور جادوگر تا انتخاب ترکیب با فوت در نایلون فریزر !


جادوگری در فوتبال ایران قسمت  10  / از  زوج سازی به دستور جادوگر  تا انتخاب ترکیب با فوت در نایلون فریزر !

رکنا، یکی از قدیمی ترین مربیان فوتبال ما که از جمله پیشکسوتان همکاری با رمالان و جادوگران است ، اولین کسی بود که لو رفت ! پس از او دیگر حواس رمالان و شیادان و دلالان جمع شد ، آنها با استفاده از این تجربه سعی در اختفای رفتار خود می‌کردند تا گزک به دست رسانه‌ها ندهند اما ماجرای لو رفتن چه بود ؟

جادوگری در فوتبال پدیده ای عجیب و غریب است. بعضی ها به جادوگری در فوتبال اعتقاد دارند و برخی دیگر جادوگری در فوتبال را خرافه پرستی می دانند. با این حال جادوگری در فوتبال را به جادوگرانی که متخصص این حوزه ورزشی هستند و یا لیدرها انتصاب می کنند. اما جادوگری در فوتبال شاید بیشتر نقشه کلاهبرداران وشیادان برای پرکردن جیب هایشان باشد.

به گزارش رکنا، داستان از این قرار بود که سرمربی گرمکن پوش(!) اولین کسی بود که نام مادر بازیکنان را از آنها می پرسید !

برای بسیاری از بازیکنان جای تعجب داشت ، چراکه طبق عادت و عرف همه در فرمهای اداری نام پدر را مینویسند و کسی تا آن روز با نام مادرشان کاری نداشت ! جناب سرمربی در مقابل سوال برخی بازیکنان جوابی نداشت !

تا نزد جادوگر برود و بهانه جور کند ، ماجرا منتشر و کار از کار گذشته و آبرو رفته بود ! در چشم به هم زدنی در کل خانواده فوتبال پیچید و پس از آن بود که دیگر همه فهمیدند ماجرا چیست !

ملی‌پوش با طالع نحس !

بازیکنی از تیم جنوبی چشم ها را خیره کرد . یک تنه سرنوشت بازی‌ها را عوض می کرد و از تیم های عربی حاشیه خلیج فارس تا بزرگان پایتخت همه او را می خواستند . به تیم ملی دعوت و در زمانی کوتاه با رقمی چشمگیر به تیم بزرگ آمد و درست از همان جا مشکلاتش آغاز شد !

جناب سرمربی که در تک تک مصاحبه‌هایش از اصطلاحات علمی یاد می کرد ، بدون هیچ دلیلی این بازیکن آماده را بازی نمی داد ! کاشف به عمل آمد که جادوگر به سرمربی گفته این بازیکن به خاطر ماه تولدش طالع نحسی دارد و چنانچه در زمین قرار گیرد منجر به شکست تیم و برکناری سرمربی خواهد شد! بازیکن روحیه اش را از دست داد ، از تیم ملی خط خورد و ظرف مدت کوتاهی از فوتبال ایران محو شد

داستان باد کردن پلاستیک فریزر

مربی جوانی بود که با رفتار های عجیبش کنار خط خیلی زود به چشم آمد ، به خصوص وقتی همراه تیم شهرستانی به لیگ برتر آمد. پس از اینکه از چند تیم مختلف برکنار شد ، بازیکنانش کم کم شروع به گفتن خاطراتی از او کردند ...

جناب مربی ابایی نداشت که دستیار جادوگر را با خود وارد رختکن کند ! دستیاری که از جیبش یک بسته پلاستیک فریزر در می‌آورد و به بازیکنان می گفت چشم هایشان را ببندند و با یک نفس درون آن فوت کنند. آنگاه از روی نوع فوت کردن بازیکن و میزان باز شدن پلاستیک دستور می داد که چه کسانی امروز حق ندارند بازی کنند و چه کسانی باید فیکس باشند !

بعدها برخی بازیکنان ادعا کردند که به دستیار جادوگر چه رشوه های کلانی که ندادند تا در بازی‌های پخش مستقیم پلاستیک آنها برنده شود!

زوج سازی بر اساس ماه تولد!

یک سرمربی دیگر که هنوز هم در لیگ برتر فعال است علاقه زیادی به زوج سازی دارد. او در تمرینات روی زوج ها بسیار تاکید دارد ، در طول بازی نیز مدام زوج‌ها را تغییر و وظایف شان را گوشزد می کند. حتی در اردوها نیز زوج ها با هم هم اتاق می شوند و خلاصه اصرار زیادی روی درک متقابل زوجها دارد اما اینکه چطور یک مهاجم و یک مدافع میانی را به عنوان زوج دفاع و هافبک چپ انتخاب کرد ، همه را کنجکاو کرد !

این مربی نیز ماه تولد قمری بازیکنان و نام مادرشان را در ابتدای فصل میگیرد. آنگاه جادوگر از روی رمل و اسطرلاب به او می‌گوید که طالع کدام دو بازیکن با هم جور است و آن ها را در کجای زمین باید بگذارد! جناب مربی حتی تعویض هایش را هم با جادوگر و بر اساس ساعت تنظیم می کند ، درست مثل قدیم ها که برای عقد و ازدواج ساعت سعد جستجو می کردند !

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول