13 آبان ماه تبلور روحیه انقلابی جوانان ایران اسلامی بود


13 آبان ماه تبلور روحیه انقلابی جوانان ایران اسلامی بود

قصرشیرین- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: 13 آبان ماه تبلور روحیه انقلابی جوانان ایران اسلامی بود که با عزمی راسخ و با اطاعت از فرامین امام راحل به مقابله با استکبار برخاستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حجت خدرویسی» روز پنجشنبه در آیین غبارروبی مزار شهدای گمنام قصرشیرین به مناسبت سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی افزود: سیزدهم آبان ماه به تعبیر امام راحل انقلاب دوم بود که باعث شد که کودتای دیگری از سوی دشمن علیه انقلاب اسلامی شکل نگیرد.

وی اظهار داشت: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بارها به توطئه علیه کشورمان دست زده و به انحای مختلف قصد براندازی نظام را داشته و هیچ گاه از توطئه و دشمنی نیز دست بر نمی دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته با آزادی نفتکش ایرانی از دست نظامیان آمریکایی در آب‌های دریای عمان بار دیگر آمریکا را خوار و ذلیل کرد و نشان داد که قدرت آمریکا لانه عنکبوتی بیش نیست.

خدرویسی ادامه داد: مشکلات اقتصادی کشور هم دسیسه های دشمنان است از این رو باید با تاسی از شهدا و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و با عزمی راسخ بار دیگر نقشه های دشمن را نقش آب کنیم.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی با قرائت فاتحه و اهدای شاخه های گل و عطرافشانی مزار شهدا، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

همچنین به مناسبت سیزدهم آبان ماه آیین دلجویی و سرکشی از یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حضور جمعی از مسوولان انجام شد که حجت الاسلام «اسماعیل شامحمدی» نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین در این مراسم در سخنانی ایثار و پایداری و رشادت های رزمندگان را در دوران طلایی دفاع مقدس ستود و عزت و امنیت کشور را مرهون خون پاک شهدا و رشادت های خالصانه رزمندگان دانست.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد که در اوایل جنگ تحمیلی ۲ سال کامل در اشغال متجاوزان بعثی بود.

این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۸۶۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرد که قبور مطهر تعداد زیادی از این شهدا در سایر شهرهای استان کرمانشاه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره فوق جذاب الهه جعفری بازیگر سریال نوروز رنگی بیرون سریال + بیوگرافی و عکس های زیبا