مراسم بزرگداشت سیزده آبان در ایرانشهر برگزار شد


مراسم بزرگداشت سیزده آبان در ایرانشهر برگزار شد

زاهدان- ایرنا- مردم همیشه در صحنه ایرانشهر با حضور در مراسم گرامیداشت 13 آبان و سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل یک بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید پیمان و بر استکبار ستیزی ملت ایران تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار شد شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکارد و پرچم هایی با مضمون های مختلف انقلابی و سردادن شعار های کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم بیش از پیش خود را از نظام سلطه و استکبار جهانی در رأس آنها آمریکای جنایتکار و صهیونیست غاصب ابراز و بار دیگر با آرمانهای بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

امام جمعه ایرانشهر در این مراسم به بیان فلسفه نام‌گذاری سیزده آبان پرداخت و گفت: یوم الله ۱۳ آبان یاد آور خاطرات صفوف به هم پیوسته و مستحکم فرزندان انقلابی این دیار در شکستن دیوار استکبار جهانی به سرکردی آمریکای جنایتکار است که فریاد ظلم ستیزی ملت غیور ایران در گستره هستی را طنین انداز کرد و موجب روشن شدن قلوب آزادگان جهان شد.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور بویژه موضوع اخلال در توزیع سوخت از سوی بدخواهان ملت افزود: تنظیم کنندگان این حمله تصور می کردند با این عمل و موج سواری رسانه ای می توانند کشور را دچار بحران کنند اما بدانند ملت ایران امتحان خود را در برهه های مختلف زمانی پس داده و تا پای جان در حفظ دستاوردهای انقلاب ایستاده اند.

امام جمعه ایرانشهر همچنین با اشاره به ناکام ماندن آمریکا در ربودن نفت کش در دریای عمان گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران با نمایش قدرت خود، قدرت پوچ و پوشالی آنها را به جهانیان نشان داد.

در پایان مراسم پس از قرائت قطعنامه سراسری و نواختن زنگ استکبار ستیزی ، پرچم آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی توسط دانش آموزان به آتش کشیده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا