بازداشت دختر و پسر بی آبرو / شوگرمامی در شیراز غوغا کرد


بازداشت دختر و پسر بی آبرو / شوگرمامی در شیراز غوغا کرد

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری دختر و پسری خبر داد که اقدام به سرقت 30 فقره سرقت خودرو و منزل کرده بودند.

سرهنگ "فرج شجاعی" بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در برخی از محلات شیراز ، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: شب گذشته ماموران گشت کلانتری "26 رحمت" شیراز هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک سواری پراید که در حال پرسه‌زنی در اطراف خودروهای پارک شده بود مشکوک و دستور ایست دادند که راننده و سرنشین بدون توجه اقدام به فرار کردند.

30 فقره سرقت در پرونده دختر و پسر

فرمانده انتظامی "شیراز" با بیان اینکه ماموران انتظامی پس از 20 دقیقه تعقیب و گریز موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف کنند، عنوان داشت: در این خصوص راننده که خانمی حدودا 40 ساله بود به همراه سرنشین مذکر 27 ساله که هیچ نسبتی با یکدیگر نداشتند نیز دستگیر شدند.

سرهنگ "شجاعی" با اشاره به اینکه در استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد خودرو توقیف شده نیز مسروقه می‌باشد، گفت: متهمان در بازجویی اولیه به 30 فقره سرقت خودرو، منزل و باغات در شیراز اقرار کردند.

بازداشت شوگرمامی شیرازی

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، تصریح کرد: برای ایجاد امنیتی پایدار و مقابله با سارقان همکاری مردم با پلیس امری الزامی است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 2

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خالکوبی منشوری تتلو در دادگاه دردسرساز شد