آزادی 356 زندانی در استان اصفهان در 7 ماهه امسال


آزادی 356 زندانی در استان اصفهان در 7 ماهه امسال

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه در اصفهان بیش از همه استان‌های کشور زندانی آزاد می‌شود، تصریح کرد: فقط در 7 ماهه امسال 356 زندانی با میلیاردها تومان بدهی آزاد شدند.

آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان اصفهان که امروز (پنجشنبه_۱۳ آبان ماه) برگزار شد، با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان، روز مبارزه ملی با استکبار جهانی، اظهار کرد: ۱۳ آبان ۱۳۴۳ امام(ره) به ترکیه تبعید شدند که باعث ناراحتی مردم شد اما همه می‌دانیم که نتیجه آن به کجا رسید. همچنین سال ۱۳۵۷ شهادت جوانان دردناک بود، اما نتیجه خوبی داشت و همچنین تسخیر لانه جاسوسی اگرچه برای برخی دردناک بود اما باز هم نتیجه شیرینی داشت.

وی با اشاره به اینکه داستان امام خمینی(ره) شبیه داستان پیغمبر اکرم(ص) است، گفت: دشمنان حیله و مکر کردند تا یکی از سه کار را علیه پیامبر انجام دهند؛ زندانی کردن، کشتن و تبعید از وطن. این کار در زمان ما توسط جنایتکاران زمان اتفاق افتاد و امام(ره) چندین ماه در زندان بودند، بعد از آن تبعید شدند و همه مکرهایی که کردند مقدمه‌ای شد که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

به گزارش ایسنا، امام جمعه اصفهان با اشاره به گسترش نور انقلاب اسلامی ایران در جهان، یاد شهدای انقلاب و شهید فهمیده را گرامی داشت و افزود: شهدای ما نشان دادند تا جان در بدن دارند تا آخرین قطره خون باید پای اسلام و انقلاب می ایستند.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه در اصفهان بیش از همه استان‌های کشور زندانی آزاد می‌شود، تصریح کرد: فقط در ۷ ماهه امسال ۳۵۶ زندانی با میلیاردها تومان بدهی آزاد شدند که بخشی از این بدهی توسط طلبکاران و نیز خیران و وام پرداخت شد.

وی ادامه داد: جای تاسف است فردی به دلیل اشتباه و بدهکاری مالی به زندان می‌افتد و در زندان بدهی او بیشتر می‌شود، این بدهکاران مالی نباید با کسی که اعلام ورشکستگی می‌کند تفاوت داشته باشد. از قضات می‌خواهم در اعلام اعسار بدهکاران مالی سخت گیری نکنند.

امام جمعه اصفهان با قدردانی از زحمات محمدرضا حبیبی رئیس کل سابق دادگستری استان اصفهان طی سالیان گذشته، گفت: انصافا ایشان انسانی متدین، شجاع، نفوذ ناپذیر، حق جو و حق شناس است که جز خیر از او ندیدیم. امیدوارم خداوند به او توفیق دهد تا آخر عمر در مسیر درست قدم بر دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج