برگزاری مراسم بزرگداشت 13 آبان در شهرهای لرستان


برگزاری مراسم بزرگداشت 13 آبان در شهرهای لرستان

مراسم گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان همزمان در همه شهرهای لرستان برگزار شد.

مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در شهرهای استان لرستان برگزار شد که در خرم‌آباد این مراسم در مصلی الغدیر این شهر با سخنرانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد.

در بروجرد نیز این مراسم در مسجد امام خمینی(ره) با سخنرانی امام جمعه بروجرد، در کوهدشت در مسجد صاحب‌الزمان(عج) با سخنرانی امام جمعه کوهدشت، در دورود نیز این مراسم در میدان ولایت با سخنران امام جمعه دورود، در نورآباد نیز در مصلای نماز جمعه با سخنرانی امام جمعه نورآباد برگزار شد.

در شهرستان الیگودرز نیز مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در میدان امام حسین(ع)، یادمان شهدای گمنام با سخنرانی امام جمعه الیگودرز، در الشتر نیز این مراسم در مدرسه شاهد با سخنرانی امام جمعه الشتر، در ازنا نیز در میدان راه‌آهن با سخنران ی امام جمعه ازنا، در پلدختر در میدان شهید بهشتی با سخنرانی امام جمعه پلدختر، در چگنی در مصلای نماز جمعه با سخنرانی امام جمعه سراب‌دوره و در رومشکان نیز این مراسم در خیابان آموزش و پرورش با سخنرانی امام جمعه رومشکان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله حیات‌الغیب، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در جمع خبرنگاران با گرامی‌داشت یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: کودتای ۲۸ مرداد، کودتای نوژه، بلوکه کردن اموال و دارایی ایران، حمایت کامل و بی‌قید و شرط از رژیم بعث عراق در جنگ هشت ساله، حمایت از منافقین، اعمال تحریم‌های گوناگون و خروج یک‌جانبه از برجام تنها اندکی از اقدامات خصمانه آمریکا ضد جمهوری اسلامی ایران است.

وی عنوان کرد: بیزاری و تنفر ملت ایران از سیاستمداران و زورگویان استکبار و در رأس آنها آمریکا از پشتوانه عقلی و منطقی برخوردار است و نتیجه اقدامات خصمانه آنها ضد ملت ایران در قبل و بعد از انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به آیه قرآنی «نفی سبیل» خطاب به مردم لرستان به‌ویژه جوانان، افزود: بر همه واجب است در مقابل زورگویی دشمنان انقلاب و اسلام با تمام توان ایستادگی کنیم و شرکت در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان از مصادیق کوتاه نیامدن در مقابل دشمنان دین و آزادگی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج