نحوه ارسال پست مشترک در اینستاگرام با استفاده از قابلیت Collab


نحوه ارسال پست مشترک در اینستاگرام با استفاده از قابلیت Collab

پست مشترک یا قابلیت Collab ویژگی نسبتا جدید اینستاگرام (https://itresan.com/tag/%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/) است که طی چند ماه پیش در برخی مناطق فعال شده و با کمک آن می‌توان پست مشترک با چند اکانت دیگر ارسال کرد. خبر اضافه شدن این ویژگی به اینستاگرام ابتدا در ماه جون میلادی سال جاری منتشر شد، در آن خبر اعلام شد...

پست مشترک یا قابلیت Collab ویژگی نسبتا جدید اینستاگرام است که طی چند ماه پیش در برخی مناطق فعال شده و با کمک آن می‌توان پست مشترک با چند اکانت دیگر ارسال کرد.

خبر اضافه شدن این ویژگی به اینستاگرام ابتدا در ماه جون میلادی سال جاری منتشر شد، در آن خبر اعلام شد که اینستاگرام قصد دارد قابلیتی را عرضه کند که با استفاده از آن کاربران می‌توانند پست مشترک ارسال کنند و البته این ویژگی Collab نام دارد.

در آن زمان ویژگی Collab اینستاگرام برای حساب‌های کاربری برخی مناطق مانند انگلیس و هند فعال شده بود و به مرور زمان، کاربران مناطق دیگر نیز با آپدیت اینستاگرام خود، توانستند از ویژگی پست مشترک یا Collab استفاده کنند.

اما این ویژگی چیست و چه اهمیتی دارد؟

قابلیت Collab اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهد که با یک یا چند اکانت دیگر به صورت مشترک یک پست را ارسال کنند، به این ترتیب در بالای پست در قسمت اکانت هم نام حساب کاربری شما و هم نام دیگر حساب‌های کاربری که پست را با آن‌ها به صورت مشترک ارسال کرده‌اید، دیده می‌شود.

این ویژگی امکانات بسیاری را به کاربران می‌دهد، شاید اصلی‌ترین کاربرد ویژگی Collab هنگامی است که افراد مختلف در یک صنعت یا یک کسب‌و‌کار بخواهند یک پویش را راه‌اندازی کنند یا از آن حمایت کنند. به این ترتیب به جای آن‌ که همه افراد یک پست مشابه را به صورت جداگانه در حساب‌های خود منتشر کنند، همگی یک پست را به صورت مشترک با ویژگی Collab انتشار می‌دهند.

نحوه ارسال پست مشترک در اینستاگرام با استفاده از قابلیت Collab

به طور کلی در هر موقعیتی که دو نفر یا تعدادی از افراد بخواهند یک پست مشابه را ارسال کنند، می‌توانند از ویژگی Collab اینستاگرام بهره‌مند شوند، حال آن پست اینستاگرامی می‌تواند تبریک، تسلیت، حمایت، پویش، چالش یا هر موضوع شخصی یا عمومی دیگری داشته باشد.

متن، تصویر، لوکیشن، هشتگ‌ها، کامنت‌ها و لایک‌های پست‌های Collab مشترک خواهد بود و پست می‌تواند به صورت مشترک وایرال شود، همچنین در حال حاضر محدودیتی از نظر تعداد افراد برای پست Collab وجود دارد و تنها 20 نفر می‌توانند یک پست مشترک ارسال کنند.

چگونه پست مشترک در اینستاگرام منتشر کنیم؟

برای ارسال پست مشترک در اینستاگرام با ویژگی collab ابتدا باید تصویر، ویدیو یا متنی که می‌خواهید پست کنید را انتخاب کرده و کپشن مورد نظر را نیز وارد کنید.

در پایین قسمت Caption گزینه‌ای به نام Tag People وجود دارد، آن را انتخاب کنید.

نحوه ارسال پست مشترک در اینستاگرام با استفاده از قابلیت Collab

در صفحه بعد دو گزینه Add Tag و Invite Collaborator وجود دارد، در بخش Add Tag می‌توانید تگ‌های دلخواه را به پست اضافه کنید اما در بخش Invite Collaborator می‌توانید افرادی را که می‌خواهید با آن‌ها پست مشترک ارسال کنید را جستجو و در ادامه انتخاب کنید.سپس می‌توانید پست را ارسال کنید. در این مرحله پیام دعوت شما به ارسال پست مشترک، برای افرادی که در بخش Invite Collaborator انتخاب کرده‌اید، ارسال خواهد شد، اگر آن‌ها این پیام را Accept کنند، پست شما به صورت مشترک در پیج آن‌ها نیز منتشر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط