افول آمریکا حاصل ایستادگی ملت مسلمان ایران است


افول آمریکا حاصل ایستادگی ملت مسلمان ایران است

کرج - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های طالقان، نظرآباد ، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یوم الله 13 آبان گفت: افول آمریکا و نظام استکباری حاصل ایستادگی و مقاومت ملت مسلمان و قهرمان ایران است.

علی حدادی روز پنجشنبه در مراسم ویژه استکبار ستیزی در شهرستان طالقان افزود: استقلال امروز ایران اسلامی حاصل رشادت ها و ایثار شهیدان و حرکت مبتنی بر ارزش های والای الهی امام راحل(ره) است.

وی با اشاره به وقایع تاریخی ۱۳ آبان ادامه داد: در طول تاریخ استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران تاکنون مقاومت های بسیاری داشتیم که الگویی برای جوانان امروز شده است.
حدادی بیان داشت: امروز پیشرفت کشور در عرصه های مختلف از جمله بخش هسته ای از دستاوردهای مهم نظام اسلامی است.

وی با اشاره به ناکامی آمریکا در سرقت نفتکش ایرانی گفت: بار دیگر جهانیان حماسه دیگر از فرزندان دریادل ایران اسلامی مقابل نظام استکبار جهانی در خلیج فارس به نظاره نشستند.
حدادی تاکید کرد: این افتخار بزرگ برای ایران اسلامی و تحقیر استکبار جهانی در دریای عمان است.
نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره خدمات دولت سیزدهم به مردم گفت: دولت مردمی آیت الله رییسی امروز در بین مردم است و امید آفرین برای آینده درخشان است ضمن آنکه تلاش ها باید از سوی دولت برای جلوگیری از افزایش قیمت ها مضاعف شود.
حدادی افزود: رفع موانع بخش کشاورزی ،مصوبه راهبردی لغو همه تحریم ها ،مصوبه مشوق های جمعیتی از دیگر تلاش ها در این زمینه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس