2 خبر کوتاه از سرپل‌ذهاب


2 خبر کوتاه از سرپل‌ذهاب

قصرشیرین-ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر سرپل ذهاب از برگزاری مانور جاده ای به منظور آمادگی امدادگران در برابر حوادث در شهرستان خبر داد.

«مهدی کمری» عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مانور به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و به جهت بالا بردن آمادگی و کاهش خطاها و حوادث و سوانح جاده‌ای برگزار شد.

وی افزود: این مانور با هماهنگی پلیس راه، اورژانس و آتش‌نشانی اجرا شد و در این مانور امدادگران بعد از رهاسازی مصدومین و اطفاء حریق، مصدومین را به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی این مانور را در جهت آمادگی هرچه بیشتر امدادگران در برابر حوادث طبیعی و غیرطبیعی عنوان کرد.

دیدار دانش آموزان بسیجی با امام جمعه سرپل‌ذهاب

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی جمعی از دانش آموزان بسیجی سرپل ذهاب با حضور در دفتر امام جمعه ضمن دیدار با وی با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.

حجت الاسلام «جواد فاطمی نسب» در این دیدار گفت: دانش آموزان بسیجی در صف اول مبارزه با استکبار هستند و از دوران انقلاب تاکنون نقش بسزایی در عرصه های مختلف کشور داشتند.

وی افزود: رسیدن کشور به قله های پیشرفت نیازمند حضور مقتدر دانش آموزان در سنگر علم و دانش است.

امام جمعه سرپل ذهاب بیان کرد: دانش آموزان آینده سازان مملکت و ادامه دهندگان آرمان های انقلاب هستند و قطعا دشمنان اسلام امروزه از پیشرفت و ترقی آنان در کسب علم و دانش هراس دارد.

او تاکید کرد: دانش آموزان باید هوشیار باشند، اهداف شوم دشمن را بشناسند، هویت خود را خدشه دار نکنند، با جان و دل پایه های استوار اسلام و این انقلاب را همچون شهید دانش آموز حسین فهمیده، مقاوم نگه دارند و راه شهدا را ادامه دهند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان