هشدار علی کریمی به پرسپولیسی ها


هشدار علی کریمی به پرسپولیسی ها

علی کریمی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که پرسپولیس بهترین‌های لیگ را در اختیار دارد و شکست اول فصل بهتر از شکست آخر فصل است. نوشته هشدار علی کریمی به پرسپولیسی ها...

هشدار علی کریمی به پرسپولیسی ها

علی کریمی: هیچ اتفاقی نیفتاده؛ از این باخت بحران نسازید
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰
هشدار علی کریمی به پرسپولیسی ها

علی کریمی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که پرسپولیس بهترین‌های لیگ را در اختیار دارد و شکست اول فصل بهتر از شکست آخر فصل است.

هشدار علی کریمی به پرسپولیسی ها

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی کریمی درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر و حواشی پیش آمده پس از این باخت در فضای مجازی و هجمه علیه کادر فنی و بازیکنان این تیم،توضیحاتی داد که در ادامه می‌خوانید:

*به اعتقاد من، تیمی که پنج دوره متوالی قهرمان لیگ شده است شایسته این مسائل و حواشی نیست. ضمن اینکه تمام تیم‌های بزرگ دنیا هم در مقطعی دچار این مشکل می‌شوند، همان طور که چند روز پیش تیم بایرن مونیخ شکست سنگینی را متحمل شد. فکر می‌کنم همیشه باخت ابتدای فصل خیلی بهتر از شکست در روزهای پایانی لیگ است، چون مربیان فرصت کافی برای برطرف کردن نقاط ضعف‌شان را دارند.

علی کریمی گفت:

*هواداران واقعی پرسپولیس باید خیلی هوشمندانه در این روزها از تیم حمایت کننند و اجازه ندهند یکسری افراد که تعدادشان هم خیلی خیلی کم است در صفحات اجتماعی غیر واقعی تیم را به چالش بکشانند. هنوز ۲۷ بازی دیگر باقی مانده و همیشه هم ثابت شده که هواداران از حمایت تیم‌شان هیچ‌ وقت ضرر نکرده‌اند.

علی کریمی گفت:

*همیشه همین طور بوده که در پایان فصل تعدادی از بازیکنان جدا می‌شوند، اما پرسپولیس به راهش ادامه داده است. در حال حاضر هم بیشتر بازیکنانی که سال قبل با تیم قهرمان شده‌اند الان هم حضور دارند و نفرات جدید هم جزو بهترین‌های تیم‌شان بودند. در واقع پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد که جزو بهترین های حال حاضر لیگ ما هستند، به همین دلیل از الان بیش از اندازه پرداختن به یک باخت و حاشیه ساختن، فقط و فقط مشکلات روحی بازیکنان و کادر فنی را بیشتر می‌کند.

علی کریمی گفت:

*اتفاقی که در فینال فصل قبل لیگ قهرمانان برای پرسپولیس افتاد در بازی با الهلال هم تکرار شد. وقتی لیگ ما تعطیل شده و یک تیم در شرایط مسابقه نیست، اما حریفش در کوران مسابقات قرار دارد، همین اتفاق می‌افتد. ضمن اینکه الهلال تیم فوق‌العاده خوبی بود که شانس مسلم قهرمانی است. باید قبول کنیم با توجه به بودجه‌های بسیار هنگفتی که آنها و چند تیم شرق آسیا انجام می‌دهند خیلی وقت‌ها زورمان به آنها نمی‌رسد.

علی کریمی گفت:

*من همیشه گفتم حق هواداران است که از برد تیم‌شان لذت ببرند و به قول معروف نوش جان‌شان، اما مهم این است که در روزهای سخت کنار تیم باشیم و اجازه ندهیم شرایط برای تیم سخت‌تر شود .همان طور که گفتم این باخت می‌تواند درس بزرگی برای تیم باشد. هنوز هم هیچ اتفاقی نیفتاده که بعضی‌ها به زعم خودشان می‌خواهند تیم را به دچار بحران کنند. هواداری که عاشق تیمش باشد و شرایط تیم را بداند مثل پنج سال گذشته و تمام سال‌های قبل از آن باز هم حمایت می‌کند. من شک ندارم بچه‌های تیم حتما جبران می‌کنند.

علی کریمی گفت:

*پس از گذشت سه هفته هنوز هم پرسپولیس شانس مسلم قهرمانی است و می‌تواند برای ششمین سال متوالی جام را بالای سر ببرد. البته تیم‌هایی مثل سپاهان، استقلال و حتی گل‌گهر سیرجان هم می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و جزو مدعیان باشند، اما از هواداران می‌خواهم که مثل همیشه حمایت کنند چون بعضی وقت‌ها یک تیم نیاز به باخت هم دارد تا خودش را پیدا کند.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن