از استفاده رویداد فهما برای تربیت هنرمندان انقلابی تا تحقق شعار «به توان مردم»


از استفاده رویداد فهما برای تربیت هنرمندان انقلابی تا تحقق شعار «به توان مردم»

استفاده حداکثری از ظرفیت رویداد ملی فهما در شناسایی و تربیت هنرمندان مستعد انقلابی و بهره‌گیری از ظرفیت جوانان در اجرای طرح و برنامه‌ها از مباحث مطرح شده در گردهمایی مدیران ستادی و استانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، در گردهمایی مدیران ستادی و استانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور (فهما) که امروز (چهارشنبه، 12 آبان) در باغ زیبای تهران در حال برگزاری است، مسئولان دبیرخانه های استانی این کانون ها به بیان نظرات خود پرداختند که طی آن بر اهمیت استفاده از ظرفیت جوانان در برگزاری برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد و همسو با مطالبات مقام معظم رهبری تاکید شد.

بنا بر این گزارش، مدیران ستادهای استانی فهما تصریح کردند استفاده حداکثری از ظرفیت رویداد ملی فهما در شناسایی و تربیت هنرمندان مستعد انقلابی بسیار ضروری است.

این گزارش می افزاید، مدیران استانی ستاد فهما همچنین با تاکید بر تحقق حداکثری شعار «به توان مردم» در اجرای طرح های مختلف کانون های فرهنگی هنری مساجد تعامل با مدیران دستگاه های مختلف و نمایندگان مجلس را در توسعه برنامه های کانون های مساجد ضروری دانستند.

این گزارش می افزاید، نشست معاونان و مدیران ستاد فهما در نوبت صبح به کار خود پایان داد و از ساعت 14 در نوبت بعد از ظهر ادامه می یابد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت