خرابکاری مجدد درخط انتقال آب اصفهان به یزد


خرابکاری مجدد درخط انتقال آب اصفهان به یزد

اقتصادنیوز: به دنبال تعرض مجدد به خط انتقال آب شرب مردم یزد، استاندار یزد در توئیت خود به تداوم این اقدام غیر قانونی واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادنیوزبه نقل از انتخاب «مهران فاطمی» اعلام کرد: براساس گزارش واصله، شب گذشته مجدداً به حوضچه ۳۰۸ خط انتقال آب یزد تعرض صورت گرفته است.

وی با اشاره به اصل ۴۰ قانون اساسی مبنی بر این که هیچ‌کسی نمی‌تواند اعمال حق خویش را وسیله اضرار به غیر یا تجاوز به منافع عمومی قرار دهد، ابراز کرد: مسئولیت تامین امنیت خط انتقالی بر عهده مسئولان محترم استان اصفهان است و متولیان امر باید در این رابطه پاسخگو باشند.

استاندار ادامه داد: با توجه به اتفاق نظر مسئولان کشوری در خصوص تضییع حقوق مردم استان یزد، موضوع برخورد با اهمال کنندگان یا عاملان این اقدامات غیر قانونی از مجاری حقوقی و قضایی نیز پیگیری خواهد شد.

وی به گفت‌وگوی خود با معاون امنیتی وزیر کشور و تاکید بر بر استیفای حقوق مردم نجیب استان یزد و اجرای دقیق مصوبات شورای امنیت کشور، عنوان کرد: معاون عمرانی و مدیر عامل آب منطقه‌ای شب گذشته برای نظارت و تسریع در روند تعمیر تخریب رخ داده به محل وقوع تعرض اعزام شدند. همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی نیز در معیت فرمانده انتظامی استان با سفر به استان اصفهان، رایزنی‌ها و هماهنگی‌های لازم را به عمل خواهند آورد.

استاندار در پایان اعلام کرد: با توجه به ذخیره آب موجود و تدابیر اندیشیده شده، مردم عزیز نگرانی در خصوص تامین آب شرب مورد نیاز خود نداشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان