سوخت رسانی به نیروگاه ها مطلوب است


سوخت رسانی به نیروگاه ها مطلوب است

رجبی مشهدی گفت: تا زمانی که روند سوخت‌رسانی به نیروگاه ها همچون اکنون مطلوب باشد، در روز‌های سرد زمستان مشکلی در تامین برق کشور نخواهیم داشت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق در مورد احتمال اعمال محدودیت‌های برقی در زمستان، گفت: در حال حاضر با هماهنگی وزارت نفت تدارک خوبی دراین‌باره انجام شده است که این اقدامات باید استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: آمادگی رایزنی با وزارت صمت در حوزه‌های تأمین انرژی صنایع را داریم تا با اقداماتی که صورت می‌گیرد تأمین انرژی این بخش را هم داشته باشیم

سخنگوی صنعت برق افزود: با توجه به محدودیت‌هایی که در اثر افزایش گاز در مصارف خانگی و تجاری و صنایع کوچک اتفاق می‌افتد و حجم مصرف گاز افزایش می‌یابد، قطعاً سوخت گاز تقریبی نیروگاه کاهش می‌یابد لذا ما مجبور هستیم از سوخت پشتیبان استفاده کنیم.

رجبی مشهدی بیان کرد: تا زمانی که روند سوخت‌رسانی همچون الآن در کشور مطلوب باشد ان‌شاءالله در روز‌های سرد زمستان مشکلی نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: آمادگی رایزنی با وزارت صمت در حوزه‌های تأمین انرژی صنایع را داریم تا با اقداماتی که صورت می‌گیرد تأمین انرژی این بخش را هم داشته باشیم.

سخنگوی صنعت برق افزود: امیدواریم این هماهنگی‌ها منجر به این شود که در زمستان پیش رو و هوای سردی که برای ۲ الی ۳ ماه آینده پیش‌بینی‌شده، در تأمین برق مشترکان مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !